Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:12:11 GMT

انتقاد معاون دادستان کل از برخی دستگاه‌های دولتی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۶۹۰

به گزارش فارس از اسلامشهر، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسلامشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در کشوری که رهبر آن به رونق تولید و جهش تولید تاکید دارد، ایجاد مشکلات و موانع برای تولید کنندگان پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط تحریم قرار دارد، افزود: درست است که کشور ما در شرایط تحریم قرار گرفته و بسیاری از مشکلات  بر سر راه تولید کنندگان وجود دارد، اما حدود ۸۰ درصد از این مشکلات را در داخل کشور می‌توان برطرف و حل کرد، بسیاری از گرفتاریهای ما در کشور به خاطر وجود مدیران مزاحم است،که باید همزمان بارفع قوانین مزاحم و دست و پاگیر این افراد هم شناسایی و از چرخه دستگاه های اجرایی و اداری کشورخارج شوند.

عمرانی با بیان اینکه وقتی مسئولیت قبول کردیم باید مشکلات مردم را برطرف کنیم، تاکید کرد: امروز در شرایط فعلی کشور که تولیدکنندگان به یاری و کمک دولت آمده‌اند، باید از عزیزان تولید‌کننده حمایت و یاری کرد نه اینکه برای آنها مشکلاتی به وجود آوریم.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تدوین قوانین برای رفع مشکلات مردم است بیان کرد: در دستگاه‌های اداری کسی نمی‌خواهد خلاف قانون عمل کند، فقط باید قانون به نفع مردم تفسیر شود تا مشکلات مردم کاسته شود، نه این که  قانون مانع از روند انجام امور مربوط به مردم باشد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های قضایی برای برخی از مدیران، گفت: مدیری که برای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اختیاراتی که قانون گذار به مدیران تنفیذ کرده، باری از دوش مردم بر می دارد، هرگز پایش به دستگاه قضایی باز نمی‌شود.

نماینده قوه قضاییه در ستاد رفع موانع تولید کشور، بیان کرد: اگر برخی از دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی موانع و مشکلاتی را پیش روی تولید کنندگان ایجاد نکنند در کشور شاهد رونق تولید خواهیم بود.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با امیدی که به مجلس انقلابی بسته‌ایم، امیدواریم با تدوین قوانین جدید و اصلاح قوانین گذشته تا حد زیادی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی کشور برطرف شود ،قانون باید گره گشای مردم باشد.

عمرانی با تاکید برضرورت حمایت از تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: مفسد کسی است که همه اموالش را در یک کیف قرار داده و با استفاده از تسهیلات دولتی بدون وثیقه، یک شبه از کشور خارج می شود، نه تولیدکننده ای که تمام دارایی های خود را صرف ایجاد اشتغال و تولید کالا در کشور می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست