Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ساکی شامگاه پنجشنبه به ایرنا گفت: این امتحانات به ‌صورت حضوری و براساس مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا، دربازه زمانی ۲۲ مرداد تا ۱۳ شهریورماه و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی برگزارمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در امتحانات نهایی حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان وعوامل اجرایی اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی بیان داشت: مراقبان سلامت و کمک کارشناسان شبکه بهداشت بررعایت موازین بهداشتی درحوزه های امتحانات نهایی نظارت مستمر خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم در این نوبت نیز به سؤالاتی پاسخ می‌دهند که در ۲ بخش طراحی ‌شده است، اضافه کرد: دربخش اول از۸۰ درصد تدریس حضوری، ۱۶نمره سؤال طراحی‌شده که پاسخگویی به آن‌ها الزامی است .

ساکی تصریح کرد: دانش آموزان برای کسب نمره کامل این بخش باید به تمام سؤالات آن پاسخ دهند و در بخش دوم نیز برای کسب چهار نمره باقیمانده ۲ نوع سؤال در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی یادآورشد: نوع اول سؤالات از۲۰ درصدی است که به ‌صورت غیرحضوری تدریس شده و نوع دوم، دوباره از ۸۰ درصدی است که به ‌صورت حضوری تدریس شده است .

وی با بیان اینکه دانش آموزان مجاز هستند ازبین این ۲ نوع سؤالات، برای کسب چهار نمره، سؤالاتی را که آمادگی بیشتری دارند انتخاب و پاسخ دهند، افزود: درجلسه امتحانات دانش آموزان باید با دقت بیشتری به سوالات پاسخ دهند.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ناظران ستادی و استانی ضمن بازدید مستمر از حوزه‌های برگزاری امتحانات، براساس چک لیست‌های نظارتی نسبت به تهیه گزارش ازچگونگی برگزاری و رعایت مقررات و شیوه ‌نامه‌های مرتبط، اقدام و بازخوردهای مقتضی را ارائه نمایند.

وی گفت: اعلام نتایج امتحانات نیزدرهفته آخر شهریورماه ۹۹ توسط مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان