Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@15:52:42 GMT

پیام رئیس قوه قضائیه در پی انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۱۳۶

صراط:

آیت الله رئیسی با صدور پیامی حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان شد، را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان شد، قلب دوستداران مردم آن کشور و ملت مقاومش را آزرده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب دیدن بخش مهمی از زیرساخت‎های اقتصادی بیروت و تبعات آن، مصیبت را برای مردم این کشور دو چندان کرده است.

اینجانب این مصیبت را به ملت شریف، دولت محترم و مقاومت محبوب لبنان تسلیت می‌گویم.

اقدام ضروری امروز، ضمن حفظ انسجام ملی و مراقبت از فتنه‌گری و اختلاف افکنی‌های احتمالی دشمنان ملت و دولت لبنان، رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم لبنان است که در اثر این حادثه تأمین آن با اختلال مواجه شده است.

این حادثه دردناک در شرایطی به وقوع پیوست که هنوز زخم‌های ناشی از اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزهای مکرر این رژیم ضد انسانی بر جان و تن ملت لبنان التیام نیافته که این ملت مظلوم زیر تازیانه‌های تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا تحت فشار قرار گرفته است.

با توجه به تحریم‌های ظالمانه و ضد حقوق بشری که در ماه‌های گذشته از سوی رژیم جنایتکار امریکا علیه ملت لبنان وضع شده و مانع جدی در رسیدگی به نیازهای ضروری مردم لبنان است، تلاش برای لغو فوری این تحریم‌ها در جهت جلوگیری از ایجاد فاجعه انسانی باید در دستور کار دولت‌های دوست لبنان و مجامع بین المللی قرار بگیرد.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی پیگیری حقوقی برای لغو این فشارها و دفاع از حقوق مردم رنج دیده لبنان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیام رئیس قوه قضائیه انفجار بیروت آیت الله رئیسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی