Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:55:44 GMT

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۶۰۸

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تکمیل نهایی ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به سابقه ورزشی شهرستان سبزوار در ورزش هندبال اظهار داشت: این شهرستان از دیرباز یکی از مهدها و قطب‌های هندبال کشور بوده و باید مجدد فضایی را فراهم کنیم تا این رشته ورزشی در شهرستان احیاء شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استعدادهای فعال در این رشته ورزشی در شهرستان بسیار زیاد هستند و باید بستر مناسبی را فراهم کنیم تا بار دیگر هندبال سبزوار در کشور سرآمد شود.

محبی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین الزامات در این زمینه زیرساخت‌های سخت‌افزاری است که باید برای این رشته در شهرستان مهیا شود که البته این زیرساخت‌ها نیز عمدتا مهیا است و تنها نیازمند تقویت است.

وی تاکید کرد: البته از سوی دیگر به ویژه در حوزه منابع درآمدی هندبال شهرستان رایزنی‌هایی به همراه دیگر نماینده سبزوار در مجلس یعنی آای عنابستانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت داده‌ایم و بسیار مهم است که به پایدارسازی این رشته ورزشی و همچنین منابع درآمدی آن فکر کنیم.

ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسدهمدان| اما و اگرهای یک پروژه ورزشی؛ اعتراض نماینده مردم ملایر به افتتاح نمایشی یک ورزشگاهجزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه 6هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط 3 مترو

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین در مورد تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهرستان سبزوار هم گفت: بنا بر ادعای دوستان فاز نخست این ورزشگاه تکمیل شده اما همچنان نواقصی به ویژه در زمینه صندلی‌های ورزشگاه وجود دارد که ممکن است خطرآفرین شود و حتما باید این مسائل برطرف شود.

محبی گفت: از سوی دیگر درخواست داشتیم فعلا صرفا زمین چمن ورزشگاه و همچنین پیست مورد استفاده قرار گیرد تا این نواقص برطرف شود و تا زمان رفع نواقص تماشاگران حضور پیدا نکنند.

وی ادامه داد: کل این ورزشگاه قرار است در سه فاز تکمیل شود و براساس برآوردها تکمیل نهایی آن نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ بن‌بست گردشگری سبزوار/ دل‌بستن به بودجه‌های دولتی برای رونق گردشگری بیهوده است استخراج خاویار از دل کویر روستای دورافتاده سبزوار/«کهنه آب» مهد کارآفرینی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ بن‌بست گردشگری سبزوار/ دل‌بستن به بودجه‌های دولتی برای رونق گردشگری بیهوده است استخراج خاویار از دل کویر روستای دورافتاده سبزوار/«کهنه آب» مهد کارآفرینی شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند ۶ فرماندار راور: زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک خسارتی نداشت ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی

مدیرعامل شرکت ملی مس تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس را یک ضرورت و راهبرد اساسی برشمرد و گفت: ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی خرید‌ها و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

* چالش تامین مالی پروژه‌ها 
* ⁠
وی یکی از مهمترین چالش‌های موجود بر سر راه پروژه‌ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه‌ها شد.

او همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

همچنین ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار