Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:21:34 GMT

سرعت انتشار کرونا نسبت به اسفندماه ۹۸ در کاشان ۷ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۶۴۴

سرعت انتشار کرونا نسبت به اسفندماه ۹۸ در کاشان ۷ برابر شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی نذر ماسک توسط شهروندان گفت: سرعت انتشار کرونا نسبت به اسفند در کاشان ۷ برابر شد شده است. - اخبار استانها -

مسعود دهقانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تبریک به مناسبت ایام عید قربان و غدیر اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه شهرستان کاشان پیشنهاد شده است تا امسال هیئات مذهبی به سمت بازار تاریخی کاشان حرکت نکنند و به صورت تجمعی حرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشنهاد شده است تا پذیرایی هیئات با توجه به شرایط ویژه کرونا در محل هیئات مذهبی صورت نپذیرد، افزود: لازم است تا حداقل در فضای باز با رعایت پروتکل‌های اجتماعی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هیئات مذهبی کاشان مراسمات خود را در ایام محرم و صفر برگزار کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان با بیان اینکه امسال شیوه فعالیت چایخانه‌ها تغییر پیدا می‌کند، ابراز داشت: اگر امسال نذری داریم، آن را به نذر ماسک اختصاص داده و ماسک میان شهروندان کاشانی توزیع کنیم و پیشنهاد شده است تا حرکت دستجات و طوق‌ها را در سال جاری نداشته باشیم.

بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شودتعداد بیماران نیازمند به تخت ICU بیشتر شده است/ابتلای کادر مستقر در «ICU» به کرونا 3 برابر مردمکرونا فرصتی برای آسیب‌شناسی دانشگاه؛ تمهیداتی برای آموزش‌های مجازی ترم آینده اندیشیده شود

وی با بیان اینکه بیماری تا مدت زمان طولانی در کنار ما خواهد بود، گفت: لازم است تا افراد با شرایط ویژه نظیر وجود بیماری زمینه‌ای همچون آسم، بیماری قلبی، ریوی، کلیوی و غیره در این ایام در تجمعات حضور نداشته باشند و در حاشیه امن قرار داشته باشند تا خطری سلامتی این افرد را تهدید نکند.

دهقانی با بیان اینکه لازم است جوانان با توجه به شیوع کرونا به صورت ایمن عزاداری کنند تا با حداقل آسیب از این ایام عبور کنیم، تصریح کرد: اگر یک خانواده‌ای عضوی به ویروس کرونا مبتلا شود ابتلای سایر اعضا نیز بسیار زیاد است و نظایر بستری چند عضو یک خانواده وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس کرونا نسبت به اسفندماه هفت برابر شده است، تبیین کرد: با توجه به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه شدت بیماری کمتر شده است که اگر این موارد رعایت نشود شدت بیماری نیز افزایش پیدا می‌کند و بر همین اساس لازم است تا شهروندان بیش از پیش دقت داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ضمن اشاره به نزدیکی عید غدیر تاکید کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا از دست دادن و روبوسی با توجه به شیوع ویروس کرونا خودداری کنند و حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/801/ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... ۷ هزار واحد صنفی در استان ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌ها معرفی شدند آخرین وضعیت رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور پس از ابتلا به کرونا تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۷ هزار واحد صنفی در استان ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌ها معرفی شدند آخرین وضعیت رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور پس از ابتلا به کرونا تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ فرماندار راور: زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک خسارتی نداشت ۶ زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پویش سلامت دهان و دندان
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور