Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:29:11 GMT

۹۳۰/شهید حسین حسینى: دشمن از سپاه و حرکت او می‌ترسد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۸۵۶

۹۳۰/شهید حسین حسینى: دشمن از سپاه و حرکت او می‌ترسد

شهید حسین حسینى در وصیت‌نامه خود آورده است: سپاه حامی ولایت فقیه بوده و از آن حفاظت می‌کند، دشمنان از همین بسیار سیلى خورده‌ و از حرکت سپاه می‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین حسینی:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظروا ما بدوا تبدیلا.

از مومنین مردانى هستند که صادقانه به آنچه با خداى خویش عهد بسته بودند وفا کردند پس برخى از آنان شربت شهادت نوشیدند و شهید شدند و برخى دیگر در انتظار شهادت و لقاءالله هستند.

درود بر امت مسلمان و قهرمان ایران بخصوص رزمندگان سپاه اسلام در جبهه جهاد که علیه کافران زمان برخاستند؛ شما اى پاسداران عزیز که چشم امید خانواده شهدا هستید شما در جبهه مبارزه علیه کافران مزدور صابر باشید و انتقام خون شهدا را از کافران بگیرید در این مسیر حرکت کنید که موفق خواهید شد.

یکى از حساسیت‌هایى که دشمن روى سپاه دارد همین است که سپاه در جهت مکتب و هدف اصیل اسلام حرکت مى‌کند و این دشمن را به وحشت می‌اندازد و باعث می‌شود که از آینده آن بترسد.

سپاه تنها یک شاخه نظامى نیست، این مجموعه حامی ولایت فقیه بوده و از آن حفاظت می‌کند و دشمنان از همین بسیار سیلى خورده‌اند از این رو سپاه را بسیار می‌کوبند.

من از شما برادران می‌خواهم که هم در شاخه فرهنگى سپاه و هم جهاد و در رابطه با یکدیگر فعالیت کنید که به امید خدا موفق خواهید بود.

حال وصیت به مادر و خواهر: مادر و خواهرم صابر باشید و در عین صبوری در پشت جبهه در سنگر مبارزه با شایعه‌پراکنى‌ها و ستون پنجم ( آن منافقان مزدور شرق و غرب) زینب‌گونه بخروشید و هرگونه نفاق را در نطفه خفه کنید؛ مادر و خواهر اگر به یاد من افتادید به یاد حسین(ع) که در جبهه کربلا با یارانش حماسه‌ها آفریدند و به دست مزدورانى مانند شمر به شهادت رسیدند،‌ بیافتید و اشک بریزید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولايت فقيه دفاع از سپاه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه