Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@02:11:40 GMT

افزایش کشته شدگان انفجار بندر بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۹۰۴

تعداد کشته شدگان حادثه انفجار مهیب در بندر بیروت به ۱۵۳ نفر افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شمار زخمی‌ها هم بیش از پنج هزار نفر اعلام شده است. وزیر بهداشت لبنان گفت: به علت مفقود شدن ده‌ها نفر، آمار قربانیان افزایش خواهد یافت. تیم‌های امداد و نجات همچنان در جستجوی مفقودان در محل انفجار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان‌های شهر بیروت، مملو از زخمی‌های انفجار است.

استاندار بیروت خسارت‌های ناشی از انفجار مهیب سه شنبه را ده تا پانزده میلیارد دلار اعلام کرد.

در این حال دومین هواپیمای حامل کمک‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامل مواد غذایی، دارو و نیروی امدادی وارد فرودگاه بیروت شد. بسیاری از کشور‌ها از جمله ترکیه، قبرس، جمهوری چک، مصر، فرانسه، یونان، عراق، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، قطر، روسیه، تونس وانگلیس کمک‌های خود را به لبنان ارسال کرده اند. سازمان ملل هم اعلام کرد: کمک اضطراری به لبنان را افزایش می‌دهد

در پی انفجار بیروت و کشته شدن ده‌ها نفر از شهروندان لبنان، دیشب چراغ‌های برج آزادی به نشانه همدردی مردم ایران با مردم لبنان به رنگ پرچم لبنان درآمد.

شورای وزیران لبنان در نشستی به ریاست رئیس جمهور، با اعلام دو هفته حالت فوق العاده در بیروت، تاکید کرده: این زمان قابل تمدید است. میشل عون رئیس جمهور لبنان ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات و پرده برداشتن از ابهامات حادثه در اسرع وقت، گفته: مسئولان انفجار به شدیدترین شکل مجازات می‌شوند.

عصر سه شنبه حوالی ساعت ۱۸ به وقت محلی علت نامشخص سبب آتش سوزی در بندر بیروت شد. حریق هم موجب انفجارمهیب در انبار مخازن نیترات آمونیوم شد. برچسب ها: انفجار ، بیروت ، کشته

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انفجار بیروت کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان