Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:20:26 GMT

توسعه درگهان قشم با ۱۷ پروژه و ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۰۸۸

توسعه درگهان قشم با ۱۷ پروژه و ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای ۱۷ پروژه عمرانی، رفاهی و تفریحی با هدف توسعه درگهان با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از قشم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، ساختار نوینی از منظر و خدمات شهری را در درگهان ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اجرای پروژه‌های کوتاه مدت شهر درگهان تا پایان امسال و با اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: برای مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های بزرگ عمرانی درگهان باید همایش جذب سرمایه‌گذاری برگزار کرد.

سازمان منطقه آزاد قشم مخالف دپوی کالای بازرگانان است"امنیت پایدار" عامل رونق گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در قشمگزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند

امیر سلکی، مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان هم با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در شهر درگهان گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری با هدف  توسعه گردشگری و ایجاد اقتصاد پایدار مردم شهر درگهان از برنامه‌های این مدیریت در همسویی با سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی از 17 پروژه عمرانی، گردشگری، خدمات‌شهری و روستایی، رفاهی، تفریحی و ورزشی به عنوان طرح‌های منطبق بر طرح تفصیلی برای کمک به توسعه و تحول شهر درگهان و روستاهای اطراف نام برد.

به گفته سلکی، ساخت پارک خطی حاشیه میدان گمرک شهر درگهان، بازار عرضه مستقیم میوه و تره بار، بازار بهداشتی ماهی فروشان، ساخت ایستگاه آتش نشانی برای ارتقا امنیت ساکنان و گردشگران، ایجاد دو میدان شهر درگهان و روستای هلر، ساخت بلوار روستای ریگو و توسعه کمپ پارک مهتاب، ساخت ایستگاه تاکسی روستای طولا و بلوار مسیر دسترسی به زندان از جمله پروژه های کوتاه مدتی است که در این شهر اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان افزود: توسعه شبکه معابر برای کاهش معضل ترافیک در زمان پیک حضور گردشگران از دیگر پروژه‌های کوتاه مدت طراحی شده است که شامل چند مسیر مانند؛ بلوار وحدت- بزرگراه خلیج فارس، بلوار درگهان - روستای کووه ایی و رینگ ساحلی درگهان- روستای هلر(سینما دریای هلر) می‌شود.

مدیرامور درگهان گفت: شش طرح گردشگری، رفاهی و ورزشی از جمله پروژه اسکله تفریحی و گردشگری، طراحی سالن کنسرت روباز با نگاهی به داشته‌های نیاکان ما در این جزیره را برای جذب سرمایه‌گذار با هدف دستیابی به توسعه پایدار آماده کرده‌ایم.

وی از پایانه مسافربری بین شهری جزیره قشم و ساخت کمپ پارک ساحلی درگهان – روستای کووه‌ای با کاربری تفریحی و خدماتی نیز به عنوان بخش دیگری از پروژه‌های قابل واگذاری به سرمایه گذاران نام برد.

به گفته سلکی، طرح‌ پارک آبی روباز و سایت ورزشی 70 هکتاری با توجه به سفر سالانه بیش از (3 و نیم) میلیون گردشگر به شهر درگهان، قابلب واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

شایان ذکر است، درگَهان در 20 کیلومتری غرب شهر قشم یکی از مهم‌ترین شهرهای تجاری جنوب کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT12 بیشتر بخوانید... مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم: امسال ۲۰ درصد خرما بیشتر تولید شده است همگرایی دانشگاه و صنایع قشم عاملی در کاهش فارغ‌التحصیلان بیکار است ۴۴ ویژه برنامه اعیاد قربان تا غدیر در قشم برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم: امسال ۲۰ درصد خرما بیشتر تولید شده است همگرایی دانشگاه و صنایع قشم عاملی در کاهش فارغ‌التحصیلان بیکار است ۴۴ ویژه برنامه اعیاد قربان تا غدیر در قشم برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود ۶ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد ۷ گزارش| وقتی کرونا برای مردم کردستان عادی می‌شود / مردم ‌فاصله‌گذاری ‌را رعایت نمی‌کنند ۸ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید مهمترین اخبار استانها محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند گزارش|غبار محرومیت دور تا دور یاسوج؛ ۱۰۰ هزار نفر در برزخ شهر و روستا ماندند سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود مهمترین اخبار تسنیم ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم لبنان|از بیانیه علما و نشست اضطراری کاخ بعبدا تا اعلام همبستگی انصارالله با ملت و مقاومت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم شهر درگهان کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله