Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@04:12:51 GMT

تجلیل از اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۱۷۶

تجلیل از اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیر عامل این سازمان در مراسم فوق گفت : از مدت ها قبل به منظور رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل خانه مطبوعات یا کانون را پیشنهاد کرده ایم.

اسماعیل زمانی با اشاره به موضوع واگذاری زمین و وام مسکن به خبرنگاران به عنوان یک مطالبه به حق افزود: بنا داریم که به صورت قانونی زمین در اختیار این افراد قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر دریافت بیمه درمانی و تکمیلی ادامه داد : سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی لازم برای انجام این اقدام را دارد؛ همچنین برای رفاه حال دستگاههای اجرایی و مردم این سازمان وظیفه دارد عدالت اجتماعی را برقرار کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از دیگر سخنرانان این آیین گفت: حرفه خبرنگاری حساس، مهم و تاثیر گذار است و آثار زحمات خبرنگار ماندگار است.

قدرت اله طمیمیان خاطر نشان کرد: انتظار داریم خبرنگاران با دقت، صحت و کمال برای رسیدن به اهدافمان ما را همراهی کنند و بر این اساس ، خبرنگاران دوره‌های تخصصی را طی کنند که این امر به عهده مدیران و مسئولان هست که دوره‌ها را برای خبرنگاران برگزار کنند.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی را به عهده دارند، گفت: با توجه به مشغله کاری برخی از مدیران ، نیاز است خبرنگاران که در جامعه دائما حضور دارند مسایل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

طمیمیان در پایان خاطر نشان ساخت: مدیران باید انتقاد پذیر باشند و انتقاداتی که از سوی مردم ارائه می شود را بپذیریند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه این آیین ضمن تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران گفت : خبرنگاران منطقه در اوج وضعیت قرمز کرونا همکاری خود را از ما دریغ نکردند.

سیدعلی موسوی افزود: همچنین در سال جهش تولید پوشش خبری خوبی جهت راه اندازی واحدهای صنعتی شهرستان های آبادان و خرمشهر را انجام دادند و امیدواریم در ادامه مسیر در کنار ما باشند.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه حرفه خبرنگاری حرفه خطیری است، گفت: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش اساسی درراستای پیشرفت اهداف جامعه دارند.

موعود شمخانی افزود: یک خبرنگار آگاه و شجاع ضمن تنویر افکار عمومی می تواند رویدادها و شرایط منطقه را برای مردم و مسئولان تبیین کند.

وی خاطر نشان کرد : جامعه به خبرنگاری نیاز دارد که بتواند واقعیت‌ها را با بی پروایی به دور از تنش های اجتماعی و سیاسی به سمع و نظر مردم برساند.

مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد اروند نیز در پایان ضمن تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران و تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: از این بزرگواران برای کمک در رسیدن به اهدافمان کمال تشکر را دارم.

عیسی خزینه پور افزود: از خبرنگاران توقع داریم از ورود افراد غیر متخصص به این عرصه جلوگیری کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دریافت اخبار صحیح از طرف این عزیزان سبب می شود ما در حیطه ی کاریمان موفق تر ظاهر شویم.

46

کد خبر 1418601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان سازمان منطقه آزاد اروند اصحاب رسانه خاطر نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از ورود نخستین محموله از خودروهای هیبریدی واردات قطعی به جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امیرعلی داود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، افزود: واردات قطعی خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند، ذیل رویه گمرکی براساس مصوبه هیات محترم وزیران برای واردات قطعی خودرو در 23 دی ماه 1402 به مناطق آزاد کشور بوده و توسط یکی از شرکت های معتبر واردات و صادرات انجام گرفته که در روزهای آینده وارد جزیره قشم می شوند. 

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت «طلوع طلایی کیش» شعبه قشم، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن جهت استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم و کیش و همچنین شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می رسند. 

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز جهت عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است. 

امیر علی داود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (EPL) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ گردیده و خودروهای مذکور دارای استانداردهای بین المللی GCC و CCC هستند. 

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل 2024 بوده که واردات برخی از مدل ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز ، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس UX و 18 مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می گیرد. 

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته محموله های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و طی روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود