Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@17:50:16 GMT

جشن قهرمانی سرخپوشان در ورزشگاه خالی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۲۷۶

صراط: اگرچه نتیجه مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن هیچ اهمیتی برای سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ ندارد و آن‌ها دو هفته پیش قهرمانی خود را در لیگ برتر نوزدهم قطعی کرده‌اند، اما یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به دنبال رکورد شکنی حتی در امتیاز‌ها هستند. در سویی دیگر ذوب آهن در وضعیت بغرنجی است. سبزپوشان اصفهانی سه هفته است که رنگ برد را ندیده‌اند و در منطقه قرمز و سقوط جدول قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس، پرسپولیس هفته گذشته مقابل نساجی مازندران بعد از ۷ پیروزی متوالی متوقف شد، اما این تیم هنوز هم شکست ناپذیر است. پرسپولیس با ۱۳ گل خورده قدرتمند‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. ذوب آهن اگر بتواند قهرمان لیگ را شکست بدهد بیشتر از همه به خودش کمک کرده است هرچند دژ شکست ناپذیر پرسپولیس را تسخیر کرده و این مساله باعث خواهد شد که این تیم به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اما روز جمعه فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، بازیکنان و هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر سوت پایان مسابقه هستند تا جشن قهرمانی تاریخی خود را در ورزشگاه آزادی برپا کنند.

معمار سه قهرمانی پیشین پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بود که باشگاه هنوز پولش را تمام کمال پرداخت نکرده! اما چهارمین قهرمانی پرسپولیس با دو سرمربی به دست آمد. ابتدا کالدرون آرژانتینی هدایت تیم پرسپولیس را در نیم فصل اول به عهده گرفت و بعد از آن هم یحیی گل‌محمدی از تیم شهرخودرو جدا شد تا به تیم سابقش بازگردد. حالا همه پرسپولیسی‌ها منتظر این لحظه تاریخی هستند تا چهارمین قهرمانی (پوکر) را جشن بگیرند و نماد عدد ۴ را که پیش از این متعلق به رقیب دیرینه‌شان بود را هم مال خود کنند.

یکی از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌اش گفته بود این رکورد سال‌های سال دست نخورده باقی می‌ماند و هیچ تیمی به پوکر قهرمانی نمی‌رسد. جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ که مصادف با شب عید غدیرخم است را همه فوتبالی‌ها به ویژه پرسپولیسی‌ها در خاطره‌هایشان ثبت می‌کنند. روزی که شاگردان گل محمدی مجبور می‌شوند به دلیل ویروس کرونا بدون حضور خبرنگاران و در روز خبرنگار و در ورزشگاه خالی از تماشاگر جام را بالای سر ببرند. نمایشی از جلوه شکوه پیروزی و در شب سرد و خاموش ورزشگاه آزادی!

اسامی داورن و برنامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر.

دیدار معوقه هفته بیست و چهارم / پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹
فولادخوزستان- نفت مسجد سلیمان - ساعت ۲۱- ورزشگاه شهداء فولاد اهواز
علی صفایی – محمدعلی پورمتقی – علیرضا مرادی – حسین زمانی
ناظر: سعید بطحایی

هفته بیست و هشتم
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹
شهر خودرومشهد- استقلال تهران ساعت ۲۰
سیدوحید کاظمی– حسن ظهیری – سعید قاسمی – حسین زیاری
ناظر: حسین نجاتی

فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰
محمدحسین زاهدی فر – قهرمان نجفی –، ولی کاووسی – علی ابراهیمی
ناظر: علیرضا کهوری

جمعه ۱۷ مرداد ۹۹
پرسپولیس تهران- ذوب آهن اصفهان ساعت ۲۰:۳۰
کوپال ناظمی – محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی – ایمان کهیش
ناظر: بهرام مهرپیما

دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹
ماشین سازی تبریز- پارس جنوبی جمساعت ۱۹:۴۵
رضا عادل – علی اکبر عظیم پور – عسگر محمدی – کمیل غلامی
ناظر: حاتم بک پور

فولادخوزستان- سایپا تهرانساعت ۲۰:۳۰
سیدرضا مهدوی – آرمان اسعدی – حمید سبحانی – میثم حیدری
ناظر: یدالله جهانبازی

شاهین شهرداری بوشهر- تراکتورسازی تبریز ساعت ۲۰:۳۰
مهدی سیدعلی – محمد عطایی – امیرمحمد داودزاده – پیمان فرخی مهر
ناظر: رسول فروغی

پیکان تهران- صنعت نفت آبادانساعت ۲۰:۳۰
محمدرضا اکبریان – تورج عیوض محمدی – حمیدرضا کنعانی – احمد مرشدی
ناظر: اسماعیل صفیری

نفت مسجد سلیمان- گل گهرسیرجان ساعت ۲۰:۳۰
علی بای – علیرضا ایلدروم – سعید زیبا – محمدرضا تارخ
ناظر: حیدر شکور

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ساعت ۲۰ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!