Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نوروزی با اعلام آزادسازی بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این شهرستان، گفت: امروز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی ملی و زراعی، پس از اقدامات اولیه و تهیه گزارش و بازدید از منطقه بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی آزادسازی شد.

وی افزود: عمده این اراضی تغییر کاربری یافته در محدوده روستای «ایقربلاغ» و جنب شهرک درخشانیه (شهرک موسوم به کرمانی‌ها) واقع شده بودند که با حضور اداره جهاد، منابع طبیعی، شرکت‌های خدمات رسان و مرجع انتظامی و سایر ادارات مسئول به وضع سابق اعاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری ساوجبلاغ متذکر شد: یکی از مأموریت‌های رئیس کل دادگستری استان در این شهرستان مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی است که از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۸۱۳۵۰۰ متر مربع از این اراضی در ساوجبلاغ آزاد شده است.

کد خبر 4992385

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد نوروزی ساوجبلاغ خبرگزاری مهر تغییر کاربری اراضی کشاورزی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی

به گزارش خبرآنلاین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن در شهرک متولا و ۲ ساختمان دیگر در شهرک شلومی در الجلیل علیا را هدف قرار داد و این حملات مستقیما به اهداف مذکور اصابت کردند.

خبرنگار الجزیره نیز در این باره گفت که آژیر خطر در چندین شهرک صهیونیستی در الجلیل علیا در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمد. یک موشک به چهارراه «گوما» در الجلیل علیا اصابت کرد که منجر شد خیابان به روی خودورها و عابران بسته شود.

به نقل از ایسنا حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد در واکنش به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم و منازل مسکونی ساختمان مورد استفاده اشغالگران در شهرک المناره را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین نیز تاکید کرد مقاومت لبنان پنج شهرک اشغالی را به طور همزمان و در بخش‌های مختلف جبهه هدف قرار داد.

در این زمینه رسانه‌های اشغالگران گزارش دادند آژیرهای هشدار در «شلومی» و «بتست» در الجلیل غربی به صدا درآمدند و ۲ موشک از سمت لبنان به «یعرا» در الجلیل غربی اصابت کرد.

پیش از رسانه‌های عبری زبان امروز- چهارشنبه- نوشتند آژیرهای هشدار در شهرک‌های «شتولا»، «زرعیت»، «شومرا» و «ایون مناخیم» در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

رسانه‌های عبری افزودند صداهای انفجارهایی را نیز در حیفا شنیده و شاهد بلند شدن دودی در فضا بوده‌اند.

براساس گزارش این رسانه‌ها، صدای انفجارها در طول خط ساحل شمالی از حیفا تا نهاریا و اطراف آن شنیده شد.

رسانه‌های عبری در ادامه گزارش خود آوردند موشک ضد زره که از لبنان شلیک شده بود مستقیما به هدفی در شهرک المطله (متولا) اصابت کرد.

خبرنگار المیادین نیز در این باره گفت آتشی از لبنان به هدفی نظامی در الجلیل غربی شلیک شد. این در حالی است که در المطله هیچ آژیر هشداری به صدا درنیامد.

رسانه‌های عبری همچنین افزودند: موشکی به «موشاو گورن» اصابت کرده است.

خبرنگاران الجزیره هم با اشاره به اینکه موشکی از جنوب لبنان به سمت مواضع اشغالگران در شهرک متولا در اصبع الجلیل شلیک شد، از حملات اشغالگران به اطراف شهرک‌های عیتا الشعب و رامیه و منطقه جبل بلاط در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان همچنین گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک عیتا الشعب و جبل بلاط را هدف قرار دادند.

از هشت اکتبر، مرز اراضی اشغالی و لبنان شاهد تنش شدید و تبادل آتش متناوب بین ارتش اشغالگر از یک سو و حزب الله لبنان و جناح‌های فلسطینی از سوی دیگر بوده که منجر به کشته و زخمی شدن از ۲ طرف شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904301

دیگر خبرها

  • پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال