Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:45:19 GMT

فرمانده سپاه استان کرمان: آرزوی حاج قاسم محو اسرائیل بود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۳۶۲

فرمانده سپاه استان کرمان: آرزوی حاج قاسم محو اسرائیل بود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه ‌حاج قاسم سلیمانی خروجی انقلاب اسلامی است، گفت: آرزوی حاج قاسم محو اسرائیل بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در جلسه معرفی مدیر گلزار شهدای کرمان با حضور بابایی فرماندار کرمان، گروهی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و جمعی از مدیران استان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: عید غدیر مظهر صدق و وحدت مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ وقت فکر نمی‌کردیم که روزی برسد ما باشیم ولی حاج قاسم نباشد یادآور شد: شهید سلیمانی بالای سر تمام یاران شهیدش قرار می‌گرفت که مردم آنها را به‌عنوان یک انسان خوب و مومن قبول دارند و بعد داخل قبر می‌گذاشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تقدیر و حکمت الهی این چنین رقم خورد و همه تسلیم ذات اقدس الهی هستیم گفت: حاج قاسم حیات و مماتش مایه افتخار اسلام بود و شهادتش فرصت جدیدی برای جبهه مقاومت اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه حریت و آزادگی حاج قاسم که تربیت‌شده مکتب امیرالمومنین(ع) و عاشورا بود جهان را متاثر کرد ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی خروجی انقلاب اسلامی است و هنر مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است که چنین انسانی را می‌سازد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری حاج قاسم اخلاص در عمل بود و همیشه ما را به اخلاص در عمل توصیه می‌کرد افزود: امروز نگاه دنیا به کرمان و گلزار شهدای کرمان است.

وی با بیان اینکه استان کرمان باید ثاراللهی و ولایی باشد چرا که سرچشمه مکتب حاج قاسم در کرمان است گفت: با مشورت همه صاحب نظران و کارشناسان برای تبیین مکتب حاج قاسم ساختاری تعریف شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم با وجود شیوع ویروس کرونا و بدون بیماری کرونا پیش‌بینی شده است افزود: شورای سیاست‌گذاری در استان تشکیل شده که نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان استان و خانواده عزیز شهید سلیمانی در این شورای سیاست‌گذاری عضو هستند.

وی با بیان اینکه شرح وظایف مشخص شده است و برنامه‌ها به برگزاری سالگرد ختم نمی‌شود چرا که امام خامنه‌ای فرمودند "حاج قاسم یک مکتب است" گفت: کرمانی‌ها در تبیین این مکتب نقش بسیار مهمی دارند و وظیفه آنها سنگین‌تر است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در سالگرد شهادت حاج قاسم قطعا مردم مشارکت زیادی دارند چرا که در پویش قربانی به یاد سردار دلها هزار و 960 قربانی به ما تحویل داده شد افزود: حاج قاسم فرمانده همه بود اما یکبار به فردی نگفت من فرمانده شما هستم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در مقابل تمام شهیدان زانو زد و در مقابل پدران و مادران آنها نیز زانو می‌زد گفت: امروز هم مردم مزار مطهر حاج قاسم را یک دارالشفاء می‌دانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مهمانان ویژه‌ای از سراسر دنیا داریم که حتی با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا می‌آیند و می‌روند افزود: نیاز بود که گلزار شهدای تحت مدیریت یک نفر قرار بگیرد تا فعالیت‌ها بهتر انجام و نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان از جمله خانواده شهید سلیمانی بر وجود سردار حسنی به‌عنوان مدیر گلزار شهدای کرمان نظر مثبت داشتند گفت: طرح‌های زیادی برای ساماندهی گلزار شهدای کرمان وجود دارد که باید مدیریت شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه راهیان نور حاج قاسم به ثبت رسیده و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور جمع زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان از سراسر کشور در کرمان هستیم افزود: مکتب حاج قاسم دست یافتنی است و باید این مکتب را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه لشکر پیشکسوتان حاج قاسم سلیمانی نیز در استان کرمان راه‌اندازی شده که همه از نیروهای حاج قاسم در دوران دفاع مقدس بودند گفت: برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم پیش‌بینی شده و از حدود یک ماه آینده به سمت اجرای برنامه‌ها خواهیم رفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهر کرمان شهر حاج قاسم سلیمانی است و نمادسازی آن بسیار اهمیت دارد بیان کرد: آرزوی حاج قاسم محو اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی محور جهان اسلام است و باید زادگاه حاج قاسم برای مهمانانش آماده و مهیا شود و تمام سپاه پای کار است گفت: طرح جامع گلزار شهدای کرمان در حال تدوین است و به‌زودی آماده می‌شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی شد جانشین سپاه استان کرمان: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی شد جانشین سپاه استان کرمان: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۵ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۶ کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود ۷ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد ۸ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد مهمترین اخبار استانها محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند گزارش|غبار محرومیت دور تا دور یاسوج؛ ۱۰۰ هزار نفر در برزخ شهر و روستا ماندند استاندار قم: وضعیت کرونا در قم به مرحله قرمز رسید /بعد از بازگشایی‌ها ‌به ‌بحران رسید‌یم‌ مهمترین اخبار تسنیم ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم لبنان|از بیانیه علما و نشست اضطراری کاخ بعبدا تا اعلام همبستگی انصارالله با ملت و مقاومت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان حاج قاسم سلیمانی سپاه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مکتب تو همیشه شاگردم من

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، خانم آرزو تاران که به تازگی بازنشسته شده همچنان با کمک خیّرین در یکی ار مناطق حاشیه یشهر کرمان به دانش آمزران و خانواده هایشان کمک‌ می کند

این معلم دلسوزهم‌ پیگیر درمان بیماریهای دانش اموزان و خانواده های کم بضاعت است هم‌ کمکهای معیشتی برای خانواده های نیازمند جمع آوری می کند و هم درترک اعتیاد مدد کار است

درسهای سال اول ساده بود

اب را بابا به سارا داده بود

گرمی دستان ما از اه بود

برگ دفترها به رنگ کاه بود

ای معلم یاد وهم نامت بخیر

یاد درس اب وبابایت بخیر

ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد این مشقها را خط بزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید