Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:09:31 GMT

افزایش دمای ۴ تا ۸ درصدی سواحل دریای خزر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۴۹۰

افزایش دمای ۴ تا ۸ درصدی سواحل دریای خزر

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، با تشریح وضعیت هوا گفت: بر اساس پیش بینی کلی نقشه های آینده نگری در سه روز آینده در استانهای ساحلی دریای خزر، برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و در روز پنجشنبه (امروز) در برخی نقاط استانهای واقع در شمال غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که از اواخر وقت فردا جمعه تا یکشنبه ۱۹ مرداد در جنوب شرق  سیستان و بلوچستان افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد، گفت: دریای عمان نیز در این مدت مواج است و دریای خزر و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه مواج است.

ضیائیان با بیان این که دمای هوا نیز از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده ۲۰ مرداد ماه در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۸ درجه افزایش می یابد، گفت: پدیده قالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان تا ۵ روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی در مورد وضعیت تهران نیز با بیان این که تهران تا روز شنبه آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه هوای تهران تا روز شنبه ۱۸ مرداد ۳۲ و کمینه آن نیز از ۲۲ در روز پنجشنبه به ۲۵ در روز شنبه می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي دریای خزر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • بارش باران در تهران تا ظهر شنبه
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده