Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی گفت: افتتاح فاز نخست بیمارستان امام حسن آران و بیدگل معطل گازرسانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن اشاره به مشکلات و درخواست‌ها در حوزه گازرسانی اظهار داشت: لازم است تا پروژه‌های گازرسانی از طریق تکمیل شبکه و لوله‌گذاری تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد ایستگاه ورودی شهرک صنعتی جدید آران و بیدگل را منوط به وجود تجهیزات گازرسانی دانست و افزود: به دلیل تعریض جاده اصلی فخره لازم است تا در شبکه گاز جابه‌جایی صورت پذیرد و در جاده کاشان به ابوزیدآباد نیز باید طراحی و شبکه گذاری گاز صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به لزوم ایجاد اداره گاز شهر ابوزیدآباد و اصلاح لوله گاز اصلی در سفیدشهر ابراز داشت: پروژه‌های آماده افتتاح نظیر فاز نخست بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه مسکونی 390 واحدی رزلَند و مرکز نگهداری سالمندان برای افتتاح نیازمند گازرسانی هستند که باید در این زمینه سرعت بخشید.

مراسم گازرسانی به 77 روستای مشهدمقدس کلید خوردوضعیت گازرسانی در روستاهای ماکو و چالدران از میانگین استانی کمتر استپروژه گازرسانی روستاهای محور افرینه پلدختر دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

وی پرداخت اسناد ترمیم ترانشه‌ها از سال 1397 مربوط به دهیاری‌های 11 گانه و شهرداری‌های چهارگانه شهرستان آران و بیدگل گفت: لازم است تا در جهت کمک به صنایع و واحدهای تولیدی به منظور خدمت‌رسانی مطلوب تفویض اختیارات لازم و مجوز به سازمان نظام مهندسی شهرستان آران و بیدگل صورت پذیرد.

بایبردی ضمن اشاره به مصوبات شورای اقتصاد ویژه شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: بر اساس این مصوبات لازم است تا در گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی کشور از جمله مرغداری‌ها و گلخانه‌های شهرستان آران و بیدگل تسریع پیدا کند تا از این نعمت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... شبکه گازرسانی شهرک صنعتی سرخه تکمیل شده است؛ به هر واحد متقاضی در شهرک صنعتی انشعاب گاز می‌دهیم استاندار خوزستان: تا ۱۰ ماه آینده کل بخش سوسن شهرستان ایذه گازرسانی می‌شود آخرین وضعیت گازرسانی به سیستان‌وبلوچستان/ گازرسانی به زاهدان تا پایان دولت تکمیل می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شبکه گازرسانی شهرک صنعتی سرخه تکمیل شده است؛ به هر واحد متقاضی در شهرک صنعتی انشعاب گاز می‌دهیم استاندار خوزستان: تا ۱۰ ماه آینده کل بخش سوسن شهرستان ایذه گازرسانی می‌شود آخرین وضعیت گازرسانی به سیستان‌وبلوچستان/ گازرسانی به زاهدان تا پایان دولت تکمیل می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۵ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۶ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد مهمترین اخبار استانها محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند گزارش|غبار محرومیت دور تا دور یاسوج؛ ۱۰۰ هزار نفر در برزخ شهر و روستا ماندند استاندار قم: وضعیت کرونا در قم به مرحله قرمز رسید /بعد از بازگشایی‌ها ‌به ‌بحران رسید‌یم‌ مهمترین اخبار تسنیم فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است