Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان در تمامی بخش‌های فرهنگی و هنری دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید از تمامی این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برداری شود.

وی ادامه داد: تلاش در راستای معرفی توانمندی‌های کردستان در تمامی حوزه‌ها از جمله بخش فرهنگ یکی از اولویت‌های این استان است و در همین راستا زمینه برای تولید و ساخت سریال سنجرخان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان به ویژه در حوزه نیروی انسانی، گفت: استان کردستان در زمینه وجود نیروی انسانی توانمند به ویژه در بخش فرهنگ و هنر دارای ظرفیت‌های خوبی است و باید از تمامی این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برداری شود.

وی ضمن اشاره به حضور کارگردان برجسته کشوری در استان کردستان برای تولید سریال سنجرخان، عنوان کرد: حضور آقای محمدحسین لطیفی در این استان یک ظرفیت مهم و ارزشمند به شمار می‌رود و انتظار داریم که در سایه حضور وی بتوانیم اثری قابل تأمل و مورد توجه مردم را تولید کنیم.

مرادنیا ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تأمین اعتبار موردنیاز برای این اثر فاخر فرهنگی، یادآور شد: ما تمام تلاش خود را برای تأمین اعتبار برای تولید این اثر انجام می‌دهیم و در این زمینه مشکلی برای تأمین اعتبار به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه چندین سال است که تولید سریال سنجرخان وعده داده شده است، افزود: انتظار داریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اثر تولید شود تا مردم سراسر کشورمان نیز با ظرفیت‌های بالای فرهنگی استان کردستان آشنا شوند.

در جریان این بازدید جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان و حسین جلالی تهیه کننده سریال سنجرخان توضیحاتی در خصوص روند پیش تولید این اثر و زمان مشخص آغاز تولید آن را ارائه کردند.

کد خبر 4992397

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بهمن مرادنیا شبکه کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تولید سریال سنجرخان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان