Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:43:23 GMT

نکونام: از بازیکنان فولاد تشکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۶۱۶

نکونام: از بازیکنان فولاد تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی در پیش داریم. نفت به دنبال این است که شکست نخورد و تیم منسجم، منظم و قابل احترامی است. تمام تلاش ما این است که خوب بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام افزود: اندکی کم لطفی می‌شود. برخی می‌خواهند تمرکز ذهنی ما را بهم بزنند. نکته‌ای که در این چند روز نباید فراموش کنیم این است که از ابتدای فصل، به مردم و هواداران گفته ایم که در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در حال حاضر هم همین طور است و تا آخرین روز و ثانیه برای گرفتن بهترین نتیجه سعی می‌کنیم.

سرمربی فولادی‌ها تصریح کرد: هر اتفاقی رخ دهد خدا را شکر می کنیم. تا اینجا، تیم ما کار بزرگی انجام داده است. بازیکنان باید بدانند که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنند. من از شاگردانم بابت نتایج فولاد تا این لحظه تشکر می‌کنم. آن‌ها سنگ تمام گذاشته و تلاش کردند تا به این جایگاه برسیم.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: از اینکه تیم ما شرایطی پیدا کرده است که مردم خوزستان به آن افتخار می‌کنند خوشحال هستم. بازیکنان باید بدانند نباید در فوتبال به زودی سیر شد و باید تا جایی که امکان دارد موفقیت به دست آورد. باید برگ تاریخ زندگی را پربار ورق زد.

نکونام در پایان گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان برای ما مانند دیگر بازی‌ها است. از ابتدا به دنبال قهرمانی و نه تنها گرفتن سهمیه بوده ایم، اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به این مهم دست پیدا کنیم و قطعا باعث افتخارمان خواهد بود که زمینه ساز خوشحالی مردم خوزستان شویم.

بیشتر بخوانید

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!