Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز طی پیامی اعلام کرد: جشن و دیدار عیدانه غدیر امسال برگزار نمی‌شود.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ"
عید سعید غدیر خم «عیدالله‌الاکبر» و هویت شیعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز که جامعه بشری در تلاطم مبارزه با ویروسی منحسوس و بی رحم است، اصل بر اجرای کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است، موضوعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای هم بوده است.

معظم له در سخنرانی زنده تلویزیونی به مناسبت عید قربان بیان فرمودند همه سوگواران حسینی، هیأت‌ها و مداحان موظفند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند، زیرا موضوع بسیار مهم است. با عمل به توصیه‌های ایشان، در راستای حفظ سلامتی اهالی خطه آذربایجان، جشن و دیدار با شکوه عید غدیر که با سبقه‌ای چند دهه‌ای در منزل والد گرامی اینجانب برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد.

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه برادران عزیز و خواهران بزرگوار و دعا جهت شفای عاجل همه هموطنان مومن و انقلابی که در بیمارستان‌ها و منازل بستری هستند، امیدوارم با نصرت پروردگار منان از این آزمون الهی سربلند بیرون بیایم.

سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • منادی شفاف سازی در تولیت