Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

صعود منچستر یونایتد و اینتر به دور بعد لیگ اروپا

شاگردان کونته که به‌تازگی با عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود در سری‌آ ایتالیا پایان داده بودند، پذیرای ختافه اسپانیا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در دقیقه ۳۳ و کریستین اریکسن در دقیقه ۸۳ برای افعی‌ها گلزنی کردند تا اینتر دو مجموع بازی رفت و برگشت با برتری دو گله، به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا صعود کند.

شاگردان اوله‌گونار سولسشر هم در تئاتر رویا‌ها از از تیم لاسک اتریش پذیرایی کردند. منچستریونایتد که در دیدار رفت با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست داده بود، در این بازی هم با نتیجه دو بر یک به برد رسید تا در مجموع با برتری هفت گله خط نشانی جدی برای رقبای خود در لیگ اروپا بکشد. جسی لینگارد در دقیقه ۵۷ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۸۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

صعود دانمارکی ها و اوکراینی ها در لیگ اروپا

در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا ولفسبورگ آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین بود و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. گرگ‌های آلمانی با این شکست در مجموع ۵ بر یک شکست خوردند و حذف شدند.

در دیگر دیدار کوپنهاگن دانمارک میزبان باشاک شهیر بود و با نتیجه ۳ بر صفر پیروزی شد. شیر‌های دانمارکی در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله بعد شدند.

مدافع هلندی به سیتی پیوست

ناتان آکه، مدافع هلندی بورنموث با قراردادی به ارزش ۴۱ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست.

ملی‌پوش ۲۵ ساله لاله‌های نارنجی که عضو باشگاه چلسی بود به بورنموث فروخته شد و با سقوط گیلاس‌ها تصمیم گرفت فوتبالش را زیر نظر پپ گواردیولا ادامه دهد.

آردا توران شاگرد فاتح تریم شد

آردا توران هافبک سابق تیم ملی فوتبال ترکیه رسماً به باشگاه گالاتاسرای پیوست.

توران که سابقه بازی در اتلتیکومادرید و بارسلونا را داشته، پیش از این در باشاکشهیر به صورت قرضی بازی می‌کرد و در پایان قراردادش با بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد با گالاتاسرای قرارداد بست.

ستاره ترکیه‌ای در تیم جدیدش پیراهن شماره ۶۶ را بر تن می‌کند.

عقاب ها سرمربی خود را به یووه نمی دهند

انتشار خبر علاقه باشگاه یوونتوس به استخدام سیمونه اینزاگی باعث شده این باشگاه پایتخت ایتالیا تصمیم به تمدید قرارداد مربی‌اش بگیرد.

سایت «کالچومرکاتو» مدعی شد، باشگاه لاتزیو تصمیم دارد قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۳ با مربی ۴۴ ساله‌اش ببندد. در قرارداد جدید هم حقوق اینزاگی به ۲.۵ میلیون یورو در سال خواهد رسید. بعد از اینکه اینزاگی تیمش را به قهرمانی سوپرجام ایتالیا رساند و بین ۴ تیم برتر سری A قرار داد، باشگاه یوونتوس به فکر استخدام او افتاده است.

یک مدافع چپ جدید در نزدیکی قرمزها

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد مدافع کناری برزیلی پورتو را برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

نشریه پرتغالی «آبولا» مدعی شد، الکس تلس مدافع چپ ۲۷ ساله پورتو گزینه خرید سولسشر است. این بازیکن که سابقه حضور در گرمیو، گالاتاسرای و اینترمیلان را هم داشته از سال ۲۰۱۶ در عضویت باشگاه پورتو است. تلس که یک سال از قراردادش با باشگاه پورتو باقی مانده، از باشگاه چلسی هم پیشنهاد دارد.

سرمربی قدیس ها بهترین مربی ماه شد

رالف هازنهوتل سرمربی اتریشی ساوتهمپتون جایزه بهترین مربی ماه جولای لیگ برتر انگلیس را به خودش اختصاص داد.

ساوتهمپتون در این ماه موفق شد منچسترسیتی، بورنموث و شفیلدیونایتد را شکست دهد تا با حضور در جایگاه یازدهم، بهترین عملکردش در ۳ فصل اخیر را ثبت کند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان ساوتهمپتون منچستر سیتی منچستر یونایتد یوونتوس لاتزیو گالاتاسرای بورنموث ولفسبورگ شاختار دونتسک کوپنهاگن اینتر ختافه ناتان آکه الکس تلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان ساوتهمپتون منچستر سیتی منچستر یونایتد یوونتوس لاتزیو گالاتاسرای بورنموث ولفسبورگ شاختار دونتسک کوپنهاگن اینتر ختافه ناتان آکه الکس تلس لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)