Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:46:14 GMT

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۹۶۸

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در زمینه «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران» را نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی‎غلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت.

«تندیس زرین رهبری دیجیتال» نیز به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل من» دریافت کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از ۲۲ میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن «در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است.»

مهندس باقر صمدی افزود: با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل‌من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی‌سازی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (۵G) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران، تصریح کرد: انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش‌های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات ۵G و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن‌ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، در همین راستا انجام شده است.

وی همچنین دربارۀ چشم‌انداز و برنامه‌های آتی ایرانسل اظهار داشت: «ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا از طریق شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها و ارائۀ انواع APIها گام برداشته‌ایم.»

چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت‌ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و… و با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد.

یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این سازمان‌ها اعلام شده است.

سه دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشمگیر ۳۵ سازمان معتبر و صاحب‌نام ایران، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايرانسل اپلیکیشن ایرانسل من دیجیتال ایران تحول دیجیتال تندیس زرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، توسط دانشگاه اراک، با حمایت ایرانسل، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و شرکت آلومینیوم ایران، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی، برگزار می‌شود. ایرانسل علاوه بر حمایت از این رویداد، به همراه تیم داوری ایرانسل لبز، در مرحله اختتامیه و داوری ایده‌های نوآور حوزه هوش مصنوعی، مشارکت می‌کند.

این رویداد حوزه هوش مصنوعی، موضوعات رایانش تکاملی، یادگیری ماشین، رباتیک، بینایی ماشین، بازشناسی گفتار و پردازش رایانه‌ای، ایده‌های نوآور و فناور مرتبط با حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، بهداشت و سلامت، سرویس‌های مالی، آموزش، سرگرمی و بازی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و …، را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به نفرات و تیم‌های برتر، جوایز ارزنده نقدی و امکان پذیرش در پارک علم و فناوری اراک را اهدا می‌کند. مخاطبین این رویداد نیز دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، کارآفرینان و صنعت‌گران فعال در حوزه هوش مصنوعی‌اند.

این رویداد که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است، با برگزاری بوت‌کمپ در روز چهارشنبه ۱۲ اردیهبشت ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز، شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳، در پارک علم و فناوری استان مرکزی، برگزار می‌شود. توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با برگزاری و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم