Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:07:25 GMT

۱۱ دلیل برای خرید اینترنتی ساعت مچی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۱۵۱

۱۱ دلیل برای خرید اینترنتی ساعت مچی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی شهری وارد مرحله جدید شده است، سرعت یار همیشگی زندگی شهری است. سریع به محل کار می رویم، سریع غذا می خوریم، سریع جلسه برگزار می کنیم و سریع به نتیجه‌گیری می رسیم. با همه اینها همیشه وقت کم است و ما  در اندک زمان باقی مانده ترجیح می‌دهیم در خانه استراحت کنیم، غذا را بیرون بخوریم و کالاهای مورد نیازمان به محل زندگی‌مان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضرورت باعث ایجاد گونه جدیدی از کسب و کار به شکل اینترنتی شد که  محبوبیت پیدا کرده و مورد تایید جامعه است.

فواید خرید اینترنتی زیاد است اما برای تهیه برخی از محصولات "خرید اینترنتی" اتفاق بسیار خوش یمنی است. چون باعث آگاهی و درک بیشتر مردم در مورد کالاهای خاص مانند ساعت مچی شده است. ساعت مچی گجت خاصی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. اما سطح  آگاهی در مورد برندها و خصوصیات ساعت همچنان ضعیف مانده و بخاطر محدود بودن فروشگا‌ه‌های ساعت مچی و اشباع شدن بازار از محصولات بدون گارانتی و تقلبی، خرید ساعت مچی اصل کاری دشوار است. میتوان با اطمینان گفت یکی از مهم‌ترین را‌ه‌های یافتن ساعت مچی اصل از طریق فروشگاه‌های اینترنتی‌ است که محصول را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی به شما ارائه می دهند. همچنین خرید اینترنتی ساعت مچی  فواید دیگری هم دارد که در ادامه به اختصار ویژگی‌های یک خرید خوب اینترنتی را بیان خواهیم کرد.

خرید آسان

می توان خرید آسان را یک ویژگی مهم برای فروشگاه‌های اینترنتی دانست، اما چرا به خریدهای اینترنتی عنوان خرید آسان داده می شود؟ می توان مهم ترین فاکتور را عدم نیاز به خروج از خانه، صرفه‌جویی هزینه در پرداخت بنزین، جای پارک، کرایه وسیله نقلیه عمومی، مراقبت خود در برابر آلودگی، حفظ محیط زیست و غیره دانست.

قیمت مناسب

وقتی از فروشگاه اینترنتی خرید می کنید به دلیل هزینه‌های کمتر آنها نسبت به فروشگاه های فیزیکی، قیمت برای مصرف‌کنندگان مناسب‌تر خواهد بود. مشاغل اینترنتی نوپا هستند و در حال حاضر بیشتر  در پی جذب مشتری و نه سود بالا هستند. پس از این فرصت استفاده کنید و خریدهای خود را اینترنتی انجام دهید.

تنوع بالا

یکی از  مشکلات خرید سنتی این است که به دلیل مسافت و محدود بودن کالای هر مغازه حق انتخاب کمتری دارید. برای مثال برای پیدا کردن ساعت مچی دلخواهتان ممکن است سه مغازه را بگردید و آنچه می‌خواستید پیدا نکنید. یا باید به منطقه‌ای دیگر بروید تا ساعت فروشی‌های منطقه دیگر را ببینید یا از میان همان سه مغازه پولی قابل توجه برای خرید ساعتی بدهید که خیلی هم مورد علاقتان نیست. فروشگاه‌های اینترنتی به شما این اجازه را می دهند تا هزاران ساعت را از برندهای مختلف ببینید و در نهایت ساعتی بیابید که با بودجه و سلیقه شما هماهنگ باشد.

ارسال هدیه

یکی از معضلات بزرگ برای هر فرد این هست که هدیه چی بخرم و از کجا بخرم؟؟ گاهی شده برای خرید هدیه بی هدف بیرون می زنیم بدون اینکه بدانیم قرار هست چی بخریم. در این شرایط خرید اینترنتی ساعت مچی یکی از بهترین راهها است و از شما زمان محدودی می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم از فیلترهای قیمت استفاده کنید چون قطعا بودجه مشخصی برای خرید هدیه کنار گذاشتید به قسمت تخفیف‌های هر فروشگاه هم سر بزنید چون میتوانید ساعت قیمت بالا با تخفیف خوب پیدا کنید.

صرفه جویی در زمان

خرید مقوله زمانبری است بخصوص برای خرید ساعت که برخلاف پوشاک در تمام شهرها برای خود بازار مشخصی ندارد و به همین دلیل وقتی به قصد خرید ساعت مچی از خانه بیرون می زنیم باید چندین نقطه مختلف از شهر را در نظر بگیریم تا خریدمان را انجام دهیم و در انتها ممکن است بعداز ساعت‌ها زمان گذاشتن به خانه برسیم درحالیکه خریدمان را انجام نداده باشیم. خرید اینترنتی ساعت مچی به شما کمک می‌کند گستره وسیعی از برندها را کنار هم ببینید و با استفاده از جستجوی پیشرفته در کمتر از یک ساعت و بدون خستگی خرید خود را انجام دهید.

امکان مشاهده قیمت‌ها و مقایسه

در خرید اینترنتی همیشه قیمت زیر محصول درج شده است. شما قیمت را سریع دریافت می‌کنید و می توانید تفاوت قیمت برندهای مختلف یا حتی قیمت دو نمونه از یک برند را به راحتی ببینید. این کار تصمیم گیری برای انتخاب را مشخص و سریع‌تر می‌کند و همچنین با فیلتر کردن قیمت در بخش جستجو می توانید ساعت‌های مناسب با بودجه خود را بیابید.

یافتن اطلاعات دقیق

ساعت مچی  اکسسوری  است که می‌تواند ویژگی‌های زیادی مانند یک گوشیِ همراه داشته باشد. برای اینکه با یک ساعت  به خوبی آشنا بشوید و بتوانید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید نیاز هست اطلاعات دقیق در مورد آن داشته باشید. یکی از ویژگی‌های وب سایت خرید ساعت مچی  ارائه اطلاعات کامل در مورد تاریخچه برند، معرفی برند و اطلاعات محصول است. بدین شکل شما شناسنامه‌ای کامل در مورد محصول مورد نظر خود دریافت خواهید کرد.

ضمانت تعویض کالا

از ویژگی‌های بسیار خوب برای خرید ساعت مچی به صورت اینترنتی ضمانت تعویض کالا است.  فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین که مرجع  تخصصی  نقد، بررسی و فروش ساعت‌های اصل از برندهای معتبر جهان است، برای سهولت خرید و همراهی با مشتریان ضمانت عودت یا تعویض کالا را فراهم کرده و شما می توانید تا هفت روز کالای خود را بدون قید و شرط عودت یا تعویض کنید.

تحویل رایگان

اگر شما برای خرید خارج از خانه بروید حداقل هزینه شما پرداخت کرایه وسیله نقلیه عمومی یا هزینه های سوخت است. اما با خرید اینترنتی کالای خریداری شده به صورت رایگان تا محل زندگی شما فرستاده خواهد شد.

تخفیف‌های ویژه

در شکل سنتی خرید، قیمت‌ها مشخص است و شما با چانه زدن می توانید کالا را کمی ارزانتر بخرید. اما در صورت خرید اینترنتی شما می توانید از تخفیف‌ها‌ استفاده کنید. در تخفیف‌های ویژه  می توانید ساعت‌هایی با قیمت و کیفیت بالا را گاهی   با پرداخت نیمی از بهای آن تهیه کنید که در شرایط عادی شاید به خریدش  فکر هم نمی‌کردید. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین این راه را برای خرید لذت‌بخش و باورنکردنی هموار کرده است.

خرید در زمان دلخواه

همه ما در مورد این ویژگی خرید اینترنتی آگاهی داریم. اگر شما نیمه شب از خواب بیدار بشوید و یادتان بیفتد هدیه‌ای که باید تهیه می‌کردید هنوز نخریدید، غصه نخورید. تا خرید به اندازه روشن کردن لپ‌تاپ یا باز کردن قفل گوشی هوشمندتان فاصله دارید. برای خرید اینترنتی شما محدودیت زمانی ندارید و هر زمان در شبانه روز میتوانید ثبت سفارش کنید.

اگر هنوز تجربه خرید ساعت مچی به صورت اینترنتی را ندارید همین الان فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین را جستجو کنید تا با وب‌سایتی تخصصی در زمینه ساعت آشنا شوید و دنیای وسیعی از ساعت‌های اصل را بشناسید. در   فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید ساعت اصل بخرید و در صورت نیاز به مشاوره، روی کارشناسان واچ آنلاین حساب باز کنید. آنها تا پایان خرید همراه شما هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت ساعت ساعت مچی خرید ساعت مچی استفاده کنید برای خرید تخفیف ها ساعت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟

قیمت خودرو امروز، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی، هیچ تغییری ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت خودرو چگونه بود؟ در دومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، بازار خودرو چه روندی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی بازار خودرو هیچ‌گونه تغییری از ابتدای روز ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو نوسان چندانی نداشت و اغلب خودرو‌ها در حد بسیار ناچیز، کاهش یافتند.

دلار که مهم‌ترین محرک بازار خودرو محسوب می‌شود، در طول هفته اخیر با شیب جزئی، کاهشی شد که همین موضوع عامل افت قیمت ناچیز خودرو‌های داخلی و مونتاژی بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که نسبت به روز شنبه این هفته، چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و به نرخ ۴۴۱ میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا، افت قیمت به نسبت بالایی را از نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد. این خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی از رقبای پژو پارس در بین محصولات ایران‌خودرو است که در کمال تعجب، افزایش قیمت داشت. این خودرو با رشد ۱۵ میلیون تومانی طی یک هفته به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت‌وخیزی که در طول هفته داشت، سرانجام با همان نرخ ۸۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

جک J ۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X ۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس‌لیفت X ۲۲ Pro به شمار می‌رود که تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S ۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود. این کراس‌اوور افت ۱۰ میلیون تومانی را از ابتدای هفته به ثبت رساند و با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از کراس‌اوور‌های محبوب بهمن موتور است که این محصول نیز همانند دیگر خودرو‌های بازار ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته به فروش می‌رسد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: افت‌وخیز نرخ ارز و شرایط به نسبت ناپایدار اقتصادی، باعث شد تا بسیاری از مصرف‌کنندگان و افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری در بازار خودرو هستند، برای خرید خودرو دست نگه دارند. اگرچه نرخ ارز و به تبع از آن، قیمت خودرو هم بالا رفته است، اما در بازار هیچ اتفاقی مبنی‌بر رونق دوباره مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این رکود همچنان ادامه‌دار باشد و می‌توان این نوید را داد که بازار خودرو حداقل تا چند ماه آینده، بازاری برای سرمایه‌گذاری نخواهد بود. چرا که سرمایه‌گذاران متوجه شدند که بازار خودرو، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست. هفته آینده نیز به نظر می‌رسد که رکود فوق، ادامه‌دار باشد و تنها شرکت‌های خودروساز هستند که می‌توانند با راه‌اندازی فروش اقساطی، خریداران را به سمت خود جذب کنند.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد