Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیساز سیتیزن ها از فصلی خارق العاده لذت برد ولی مهاجم برزیلی تیم می گوید او می توانست آمار بهتری هم داشته باشد. 

گابریل ژسوس می گوید اگر بازیکنان منچستر سیتی فرصت طلب تر بودند، کوین دی بروین فصل 20-2019 را با 30 پاس گل به پایان می رساند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، دی بروین در فصل گذشته لیگ برتر درخشان ظاهر شد و با ارسال 20 پاس گل، به رکورد تیری آنری در این زمینه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی در آن مسابقات 102 بار دروازه حریفان را باز کرد ولی به باور ژسوس، او و هم تیمی هایش فرصت های زیادی را از دست دادند که باعث شد تعداد پاس گل های دی بروین به عدد 30 نرسد.

به نظرم او می تواند در هر بازی 3-4 پاس گل برای ما بفرستد. این فصل فرصت های زیادی را از دست دادیم و اگر این طور نمی شد، کوین 30 پاس گل داشت. او خیلی خوب است. او کیفیت بالایی دارد و همیشه دنبال مهاجمان تیم می گردد. بازی کردن کنار او خیلی خوب است. 

دشواری هایی بازی کردن در سانتیاگو برنابئو از زبان ژسوس

ژسوس همیشه در ورزشگاه اتحاد زیر سایه سرخیو آگوئرو قرار داشته است و کمتر از او تمجید می شود؛ اما او و دی بروین زننده گل های حساس سیتی در سانتیاگو برنابئو بودند که تیم شان را در مقابل قهرمان 13 دوره لیگ قهرمانان اروپا در موضع برتر قرار داد. ژسوس در مورد عملکرد خود مقابل رئال مادرید گفت:

فکر نمی کنم بهترین عملکرد من بوده باشد. بازی سطح بالایی بود. من با گل خودم به تیم کمک کردم و به همین خاطر مردم این حرف را می زنند. آن ها (رئال مادرید) خیلی خوب بازی کردند. بازی کردن در خانه آن ها خیلی سخت است. در 15-20 دقیقه ابتدایی با مشکل مواجه شدیم و پس از آن خوب کار کردیم. توانستیم فوتبال خودمان را پیاده کنیم و پس از بازگشت به بازی، می توانستیم گل سوم را هم بزنیم. در هنگام در اختیار داشتن توپ خیلی خوب بازی کردیم ولی بدون آن، یکی از بهترین نمایش هایی را ارائه کردیم که من از زمان حضور در این تیم شاهد آن بوده ام. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیلی خوب دی بروین پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)