Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-محمد عبدی‌زاده مستندساز، به آخرین وضعیت ساخت جدیدترین فیلم مستند سینمایی خود اشاره کرد.

محمد عبدی زاده مستندساز و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید مستند سینمایی «باد بر می‌خیزد»اظهار کرد: لیلا محمدی از هنرمندان عرصه تئاتر، در این مستند نقش همسر خلبان شهید علی مراد جهان شاه لو را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، این روز‌ها در حال رایزنی و انتخاب بازیگر نقش جهان شاه لو هم هستیم که او هم تئاتری خواهد بود.

او افزود: می‌خواستیم نقش این شهید را یک خلبان بازی کند، اما آن‌ها اجازه این کار را ندارند؛ بنابراین مجبوریم از جلوه‌های ویژه برای بخش پرواز استفاده کنیم.

این کارگردان در پایان گفت: این روز‌ها در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور در پایگاه دوم شکاری تبریز هستیم. چند روز پیش مصاحبه با همرزمان شهید یعنی تیمسار جلال آرام، تیمسار صادقی و تیمسار قهرود را انجام دادیم؛ امیر قهرود شاهد شهادت علی مراد جهان شاه لو بوده است. با همسر و تنها پسر شهید نیز مصاحبه کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد