Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@16:15:05 GMT

آمار عجیب کالدرون در تقابل با مدعیان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۲۴۱

آمار عجیب کالدرون در تقابل با مدعیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود با مهدی رسول‌پناه، در یک ملاقات رسمی عصبانیت خود بابت سفر گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ به ایران را عنوان کرد. او می‌گوید وقتی بازیکنانش بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی هستند، وقتی برانکو و کالدرون از پرسپولیس شکایت کرده‌اند و می‌خواهند پنجره نقل و انتقالات را ببندند و از این باشگاه امتیاز کسر کنند، وقتی باشگاه حتی پول رعایت کامل پروتکل‌ها را ندارد و بابت هر بار سفر و استفاده از پرواز چارتر، بدهی به بار می‌آورد، چطور رسول‌پناه می‌گوید از کالدرون و برانکو دعوت کرده و می‌خواهد آن‌ها به ایران بیایند تا در جشن قهرمانی بدون حضور هواداران شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت برای یحیی غیر قابل تحمل بود تا اینکه او لب به سخن گشود و اعتراض سرسختانه‌ای داشت. حتی شنیدیم در جلسه با رسول‌پناه این جمله را به زبان آورده که «همین کالدرون، در نیم‌فصل اول، به همه مدعیان باخته بود!» جمله‌ای که عین واقعیت است و امکان داشت در صورت ادامه فعالیت در نیم‌فصل دوم، حتی صدرنشینی و تمام افتخارات و پایه‌ریزی برانکو برای موفقیت‌های ادامه‌دار پرسپولیس در سال‌های بعد را نابود کند. کالدرون شخصیتی داشت که اکثر بازیکنان پرسپولیس را شاکی و عصبانی می‌کرد. آن‌ها می‌گفتند این مربی آرژانتینی با صحبت‌ها، تمرینات و حتی تعویض‌هایش همیشه بین بازیکنان اختلاف ایجاد می‌کرد و به همین خاطر، وضعیت روحی آن‌ها بد بود. بازیکنان هم با نتایج نزدیک و به خاطر ترس از هواداران، در دیدار‌های پیاپی به پیروزی می‌رسیدند.
منظور یحیی، شکست تیم کالدرون مقابل تراکتور، سپاهان و شهر خودرویی بود که شخص یحیی هدایت آن را بر عهده داشت.
کالدرون با نتیجه یک بر صفر در تبریز به تراکتور و با همان نتیجه در مشهد به شهر خودرو باخت، اما اوج هنرش، شکست برابر سپاهان با حساب ۲ بر صفر و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی تهران بود. بعد از آخرین شکست برابر تیمی که مهدی تارتار هدایت آن را بر عهده داشت، شرایط برای کالدرون به قدری سخت شد که اطرافیان محمدحسن انصاری‌فرد اعلام کردند اگر در اصفهان مقابل ذوب‌آهن ببازد، قطعاً برکنار می‌شود ولی از همان زمان، کالدرون توانست ۹ بازی را با برد پشت سر بگذارد و در نهایت از پرسپولیس جدا شد.
طعنه سنگین یحیی به کالدرون در جلسه با رسول‌پناه، دلیل مهمی داشت؛ یعنی اگر کالدرونی که شما می‌خواهید برای جشن قهرمانی دعوتش کنید، در پرسپولیس می‌ماند، شاید باز هم به مدعیان می‌باخت و اصلاً کار به قهرمانی نمی‌کشید.

351 / 351 گابریل کالدرون یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد