Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@18:32:26 GMT

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد ۹۹ تا اواخر مهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۳۳۷

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از ۳۰۰ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: نتایج اولیه این آزمون دهه دوم شهریور و نتایج نهایی نیز تا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد که در دانشکده فنی مهندسی شهید عباسپور صورت گرفت، به تشریح روند برگزاری این آزمون پرداخت و گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در ۸۰ شهر و هزار و ۲۳۲ حوزه برگزار می شود و این آزمون در سه روز یعنی امروز (پنجشنبه ) فردا جمعه و شنبه برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان این آزمون ۶۴۷ هزار داوطلب است و تا به امروز صبح ۵۱۴ هزار نفر کارت ورود به جلسه خود را گرفته اند و البته این به این معنی نیست که داوطلبی که در روز شنبه آزمون دارد فرصت دارد که کارت خود را دریافت کند. در واقع ۸۰ درصد داوطلبان تاکنون کارت خود را دریافت کردند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آنچه که برای ما درآزمون کارشناسی ارشد مهم بود، رعایت پروتکلهای بهداشتی و الزامات حفاظت آزمون است. در واقع در این آزمون بیش از ۵هزار نفر از حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت نظارت می کنند.

دکتر خدایی خاطر نشان کرد: طبیعتا برگزاری آزمون در شرایط کرونایی بسیار سخت تر از شرایط دیگر است؛ چرا که آزمون در حالت عادی سختی های خود را دارد و تلاش می کنیم تک تک پروتکل‌های بهداشتی که همکاران وزارت بهداشت ابلاغ کردند را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر این که نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه دوم شهریور اعلام می شود تاکید کرد: داوطلبان درهمان بازه زمانی می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. ما در این آزمون یک سری امتحانات عملی و مصاحبه‌ای داریم که مصاحبه این داوطلبان هفته اول مهر انجام می گیرد و نتایج نهایی نیز اواخر مهر ماه جاری اعلام خواهد شد.

دکتر خدایی با بیان این که ظرفیت پذیرش داوطلبان در دانشگاههای دولتی و غیر انتفاعی ۱۵۷ هزار نفر است افزود: ۱۴۰ هزار ظرفیت نیز در دانشگاه آزاد اسلامی است و پیش بینی می کنیم نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از داوطلبین در مقاطع کارشناسی ارشد جذب شوند.

وی ادامه داد: طبیعتا دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در حوزه وزارت علوم و دانشگاه آزاد برنامه ریزی خواهند کرد تا امکان حضوری داوطلب در کلاسهای آموزشی فراهم باشد و یا این که کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

وی با تاکید بر این که تعداد ۸۵ نفر از داوطلبین ارشد به کرونا مبتلا هستند گفت: این داوطلبان که به تایید وزارت بهداشت به این ویروس مبتلا هستند با هماهنگی وزارت بهداشت خارج از حوزه های عادی آزمون خواهند داد و بر اساس گزارشی که به ما رسیده است همه حوزه های امتحانی ما از ساعت ۸  و نیم آغاز شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور