Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی نقشبندی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: بسیاری از موضوعات فرهنگی و امنیتی اگر قلم رسانه پشتش نباشد نمی‌توانند اثربخشی خود را داشته باشند چون نقش و تاثیرگذاری اصحاب رسانه می‌تواند پشتوانه خوبی برای اثربخشی فعالی ادارات و نهادها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان با قدردانی از نقدهای منصفانه و اطلاع‌رسانی به موقع خبرگزاری ایرنا در عملکرد دستگاه های مختلف بویژه منابع طبیعی افزود: بدلیل همین اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب شاهد فرهنگسازی بالایی در بین مردم استان هستیم و مشارکت مردمی در حوزه حفاظت از منابع طبیعی در حال افزایش است.

نقشبندی اضافه کرد: رسانه‌ها بویژه خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در ارتقای این آگاهی داشته و با حضور به موقع خود در عرصه‌ اطلاع رسانی،  توانسته در پیشبرد اهداف منابع طبیعی موثر باشد.

وی یادآور شد: عده زیادی از مردم امروز به یمن همین اطلاع رسانی ها خود را پایبند به حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی می دانند البته همان عده کمی که بی توجهی می‌کنند، باعث شده‌اند تا زحمات اکثریت به هدر برود.

مدیرکل منابع طبیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بخصوص شهید والامقام محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا در مزار شریف افغانستان تاکید کرد: قلم و هنر نگارش اهالی رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف و معرفی عملکرد و خدمات دستگاه ها به جامعه هدف و مردم دارد.
۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توسط طالبان در شهر مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کردستان روز خبرنگار منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کردستان روز خبرنگار منابع طبیعی خبرگزاری جمهوری اسلامی کردستان روز خبرنگار منابع طبیعی اطلاع رسانی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند