Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در جریان یک کنفرانس خبری بار دیگر این احتمال را که انفجار مهیب روز سه شنبه در مرکز بیروت یک حمله بوده است را تکرار کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: چطور می توانید بگویید که این یک حادثه و اتفاق بوده است؟ شاید یکی این مواد منفجره وحشتناک را در آنجا قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید انفجار روز سه شنبه در بیروت یک حمله بوده است. فکر نمی کنم کسی در حال حاضر بتواند اطلاعات دقیقی در این باره ارائه دهد. ما با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم. در حال حاضر افرادی وجود دارند که فکر می کنند این یک حمله بوده است و برخی دیگر فکر می کنند تنها یک حادثه بوده است. در هر صورت این یک فاجعه وحشتناک بود.
این در حالی است که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه نظر متفاوتی را مطرح کرد و گفت، اکثر کارشناسان نظامی لبنان معتقدند که این انفجار مهیب یک حادثه بوده نه آن طور که ترامپ تاکید دارد یک بمب گذاری.
ترامپ روز سه شنبه پس از نشستی درباره ویروس کرونا، ابتدا گفته بود که این انفجار در بیروت بخشی از یک حمله بوده است.
وی گفت: این انفجار شبیه یک حمله وحشتناک است. بر اساس نوع منفجر شدن، این رویداد شبیه یک حمله بود. من با برخی از ژنرال های ارشدمان گفت وگویی داشتم و آنها نیز همین نظر را دارند. این به نوعی یک رویداد از نوع انفجار ساختگی نبود. این ژنرال ها بهتر از من می دانند و آنها معتقدند که این یک حمله بوده است.
براساس اطلاعاتی که تاکنون بدست آمده، این انفجار در بندر بیروت به انبار نیترات که ماده شیمیایی قابل انفجار است، مربوط می شود. این مواد شیمیایی شش سال بود که در این انبار ذخیره شده بودند و گمان می رود که پس از آغاز یک آتش سوزی در نزدیکی این بندر، منفجر شدند.

برچسب ها: ترامپ ، انفجار بیروت ، لبنان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JRA

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ترامپ انفجار بیروت لبنان یک حمله بوده یک حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

به گزارش حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، آیت‌الله " سید محمد سعیدی " در مراسم گرامیداشت حادثه طبس و شهید محمد منتظر قائم که با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر میبد برگزار شد افزود: در حمله آمریکای جهانخوار به طبس خداوند نیروهای خودش را که به چشم آمریکایی‌ها نمی‌آمدند به نصرت ملت ایران فرستاد و شکست تلخ و تحقیرآمیزی را به دشمنان ا تحمیل کرد.   وی با بیان اینکه در حادثه طبس همه در خواب بودند و بالگرد آمریکایی در حال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد افزود: آمریکایی‌ها برای آزادی گروگان‌هایشان آمده بودند اما شن‌های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی‌ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنیگن فرار را بر قرار ترجیح دادند.   امام جمعه قم گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان از جمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد شهید محمد منتظر قائم که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه شهادت نائل شد .   آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه خداوند در حادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت: بنابراین اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند.

وی در ادامه افزود: امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده که در هفته‌های اخیر توانست در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد .   شهید محمد منتظر قائم متولد سال ۱۳۲۷ در شهر فردوس از توابع استان خراسان است، خانواده محمد به علت ایستادگی پدرش در مقابل جیره‌خواران حکومت وقت مجبور به هجرت از فردوس می‌شوند و در شهر و دیار پدرش، یعنی یزد سکنی می‌گزینند ولی این تازه ابتدای راه زندگی استکبار ستیزانه محمد است که رقم می‌خورد.   این شهید اولین فرمانده وقت سپاه پاسداران یزد و نخستین شهید مبارزه با نفوذ نظامی آمریکا به ایران است که در پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۹ در حمله نظامیان این کشور به صحرای طبس که با هدف آزاد کردن گروگانهای لانه جاسوسی آمریکا انجام شد به فوز عظیم شهادت نائل آمد.   استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟