Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات با صدور پیامی در آستانه روز خبرنگار از خداوند منان خواستار تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه برای اصحاب رسانه شد.

متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح ذیل است:

«۱۷ مردادماه» روز خبرنگار، فرصت بی بدیلی برای قدردانی از خبرنگاران، این تصویرگران زمان است که همواره وجدان بیدار جامعه بوده اند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی کرده و چه بسیار خبرنگارانی که با تعهد و تخصص خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤولیت ارزشمند و گرانبهایی برای فریاد مطالبه گری‌ها و روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی دارد که باید به معجزه این حامی انسان و انسانیت، واقعیت و حقیقت از تیر قلم پرتاب و به هدف حقانیت برسد.

امروزه با توجه به شبیخون دشمنان از جبهه فرهنگی و رسانه و همچنین شیوع خبر‌های زرد و شایعات در پی افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، خبرنگاران رسالتی عظیم بر دوش دارند و این بار سنگین را چه کسی به مقصد می‌رساند، جز خبرنگاری که حق‌جویی، صدق و مجاهدت را بدون ترس از ملامت و با شجاعت، مشق روز و شب خود کرده است؟!

اینجانب ضمن دعای تعجیل ظهور حضرت ولیعصر (عج) و آرزوی سلامتی و دوام عمر با عزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام به ویژه خبرنگاران شهید، «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم و برایتان تداوم عزت، سلامت و خدمت مسئولانه را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی

آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته شایعه‌ای درباره پرونده توماج صالحی، خواننده رپ معروف منتشر شد که یک منبع آگاه در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به انتشار خبر حکم اعدام توماج صالحی گفت: حکم وی حبس است نه اعدام.

به دلیل همکاری توماج صالحی با ضابط، قاضی دادگاه بدوی، وی را به حبس محکوم کرده است.

توماج صالحی سال ۱۴۰۱ بازداشت و روانه زندان شد و ۲۷ آبان سال گذشته آزاد شده بود، بعد از آزادی از زندان، ادعا‌های بدون سند مبنی بر ضرب و شتم داشت. با تشکیل پرونده جدید قضایی وی از نهم آذر بعد از ۱۲ روز آزادی، مجددا بازداشت شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند