Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان، 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در شهرستان اهر توزیع شد.

امام جمعه اهر در این مراسم، رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه را نهضت احسان برشمرد و گفت: این شهرستان از موفق‌ترین شهرستان‌ها در برگزاری مراحل مختلف رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: همه باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت، همدلی و روحیه جهادی در این روزهای کرونایی از اقشار آسیب دیده حمایت کنیم و با اجرای این گونه رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه می‌توان گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را حل کرد.

وی در پایان از سپاهیان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و خیرین که در جمع آوری و توزیع بسته‌های حمایتی در این رزمایش همکاری داشته و همچنین از اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای این روزها، قدردانی کرد و گفت: امید است هرچه سریع‌تر شاهد نابودی بیماری کرونا و همچنین شکست توطئه‌های دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم گفت: در این رزمایش، 1200 بسته حمایتی به ارزش بیش از 250 میلیون تومان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در بین محرومان و افرادی که از بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، توزیع شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار موسی صفی همچنین از آماده سازی و توزیع 1000 بسته گوشت قربانی توسط بسیجیان در عید غدیر خم بین نیازمندان و محرومان شهرستان اهر خبر داد.

وی افزود: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه(تداوم احسان و تعاون) طی سه مرحله در مناسبت‌های دهه‌ی امامت و ولایت، دهه‌ی اول محرم و دهه‌ی آخر ماه صفر «اربعین تا رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع)» در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس رزمایش همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات شهرستان اهر آذربايجان شرقي کمک به نیازمندان عيد غدير دهه امامت و ولایت رزمایش مواسات و کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا