Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر مصر در لبنان اعلام کرد که به محض دریافت فهرستی از نیازهای فوری لبنان برای امدادهای پزشکی و درمان مجروحان انفجار بیروت، مصر یک کریدور هوایی را از قاهره به بیروت راه اندازی می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رای الیوم، یاسر علوی، سفیر مصر در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کریدور هوایی داروها و ملزومات پزشکی مطلوب را انتقال خواهد داد، همچنین مصر تصمیم گرفته است تعدادی از کادرهای درمانی را اعزام کند تا در تلاش‌های بیمارستان صحرائی مصر که از زمان وقوع انفجار بیروت در حال فعالیت است، سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر مصر عنوان داشت که این تلاش‌ها از جانب ملت مصر به ملت برادر خود، لبنان ارائه شده است که این امر از طریق تشریک مساعی و مشارکت دولت مصر، الازهر و تعدادی از انجمن‌های مصری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان