Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:30:22 GMT

دیلم در غُرُق سگ‌های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۷۸

دیلم در غُرُق سگ‌های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی

لزوم جمع آوری سگ‌های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و این مساله نگرانی‌هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، معضل سگ‌های ولگرد طی چند سال اخیر به یکی از معضل‌های بزرگ شهر دیلم مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سگ‌های ولگرد اخیرا طی ساعت مختلف  شبانه روز در خیابان اصلی شهر دیلم درحال تردداند اما مسؤولین امر به این معضل توجه  جدی نداشته و اراده‌ای برای حل این معضل ندارند. 

این حیوانات که احتمالا ناقل بیماری‌هایی نیز هستند، بارها به افراد و خانواده حمله ور شده و رعب عجیبی را دل افراد خصوصأ  کودکان و بانوان ایجاد نموده‌اند. علاوه بر آن از آنجایی که دیلم یک شهر توریستی گردشگری است وجود این سنگ‌ها در شهر منظره شهر را بسیار  برای مسافران بسیار زشت نمایان کرده است. 

لزوم جمع آوری سگ‌های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و  این مساله نگرانی‌هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شهردار دیلم در خصوص بیان داشت: اعتبار جمع آوری سگ‌های ولگرد در بودجه سال 99 تعیین شده و درحال انجام کارهای اداری جهت بستن قرار داد با یک شرکت معتبر هستیم. 

فاضل دریانورد بیان داشت: طی این مدت حدود ۵٠ سگ ولگرد نیز جمع آوری و در یکی از کمپ‌های شهرداری درحال نگهداری‌اند و تعدادی از دوستداران حیوانات دیلمی نیز غذای آنها را تهیه می‌کنند که به نوبه خود جای تقدیر دارد.

به گزارش فارس، آنچه مسلم است وجود سگ‌های ولگرد در خیابان‌های دیلم علاوه بر نمایشی از چهره زشت شهر خطراتی را می‌تواند به همراه داشته باشد که می‌طلبد مسؤولان امر با جدیدت بیشتری این مساله را دنبال کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سگ های ولگرد سگ شهرداری بیماری سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس گفت: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم و بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است، اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.   وی با بیان اینکه این شرایط در همه مناطق اهواز حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است، افزود: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.   شمس ادامه داد: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است، اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم، همچنین در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند، یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوار‌هایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد.  

دیگر خبرها

  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان