Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از گلزنی‌اش مقابل ختافه ابراز خوشحالی کرد و گفت، اینتر در مسیر پیشرفت قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) اینتر مقابل ختافه اسپانیا در بازی تک حذفی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، گل اول نراتزوری را در دقیقه 33 به ثمر رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بازی دشواری مقابل تیمی بود که هجومی بازی می‌کرد، اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و خط دفاعی‌مان هم کارش را به درستی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم. کریستین اریکسن هم گل مهمی برای اینتر به ثمر رساند و باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

مهاجم بلژیکی اینتر که می‌توانست در این بازی حتی گل دومش را هم به ثمر برساند، اما توپ را از شش قدم به بیرون زد، در این باره اظهار داشت: چنین چیزهایی در فوتبال اتفاق می‌افتد، اما من از حالا به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنم. ما به دنبال پیروزی مقابل ختافه بودیم و بابت نتیجه‌ای که در این دیدار گرفتیم، خوشحالم.

کونته: از انجام بازی کثیف مقابل ختافه ترسی نداشتیم/ لوکاکو بازی اینتر را یک سطح بالاتر برد

لوکاکوی 27 ساله که در فصل اول حضورش در اینتر تا به اینجا در 48 بازی از رقابت‌های مختلف 30 گل به ثمر رسانده است، در پایان خاطرنشان کرد: تیم در حال پیشرفت است و خیلی مهم است که با همین ذهنیت و رؤیای پیشرفت در هر روز به کارمان ادامه دهیم.

شاگردان آنتونیو کونته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باید با برنده دیدار تیم‌های  بایرلورکوزن و گلاسکو رنجرز روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ختافه روملو لوکاکو لیگ اروپا آنتونیو کونته اینترمیلان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد واژه های کاربردی مرتبط ختافه روملو لوکاکو لیگ اروپا آنتونیو کونته اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۴ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۵ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۶ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ بیل و خامس در فهرست بازیکنان رئال مادرید برای مصاف با منچسترسیتی قرار نگرفتند مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور اطری: دوست داریم لیگ برگزار شود/ به خاطر المپیک ناامید نمی‌شویم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ختافه روملو لوکاکو لیگ اروپا آنتونیو کونته اینترمیلان ختافه روملو لوکاکو لیگ اروپا آنتونیو کونته اینترمیلان مرحله یک چهارم نهایی مقابل ختافه لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها