Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است این تیم با وجود تمامی مشکلات ناشی از شرایط کرونا با قدرت به مسیر خودش ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا جلالی درخصوص اردوی تیم ملی جوانان گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و بچه ها با تلاش و انگیزه زیادی کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنیم خودمان را به کادر فنی اثبات کنیم و برنامه های مورد نظر آقای مظلومی را به خوبی اجرا کنیم.

جلالی اضافه کرد: شرایط اردو با توجه به شیوع بیماری کرونا طبیعتا متفاوت است و سختی های خاص خودش را دارد اما بچه ها روی هدف بزرگی تمرکز دارند و آن صعود به جام جهانی است. در مرحله مقدماتی نمایش خوبی داشتیم و با شایستگی صعود کردیم. در مرحله نهایی هم می خواهیم یکی از تیم های برتر جام در رده جوانان آسیا باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

او گفت: روحیه و اعتماد بنفس بچه ها بسیار خوب است و به خودشان باور دارند. قبلا هم مقابل دو تیم ازبکستان و اندونزی بازی کرده ایم. اگر خودمان باشیم و مثل همان دو مسابقه ظاهر شویم قطعا می توانیم این تیم ها را شکست بدهیم. امیدوارم با همت و تلاش همه بچه ها بتوانیم خواسته های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و با وجود تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع این بیماری ایجاد شده کار خودمان را با قدرت ادامه بدهیم و به نتیجه برسانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان احمدرضا جلالی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم