Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

میلاد وزیری: ژاپنی‌ها هر طور شده المپیک را برگزار می کنند

میلاد وزیری، تیرانداز المپیکی کشورمان گفت: از آن‌جایی‌ که المپیک صرف‌نظر از بخش ورزشی از لحاظ اقتصادی نیز برای کشور میزبان حائز اهمیت بالایی است، پیش‌بینی می‌کنم که در سال آینده ژاپنی‌ها هرطور شده این رویداد را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست همان‌طوری که مسابقات فوتبال در اکثر نقاط دنیا در حال برگزاری است، فقط امیدوارم تا قبل از برگزاری المپیک با کشف واکسن کرونا سلامتی مردم دنیا حاصل شود و شرایط به ‌گونه‌ای باشد که این رقابت‌ها با حضور تماشاچی برگزار شود زیرا برگزار شدن المپیک خیلی اتفاق خوب و عالی است اما رقابت در این آوردگاه بزرگ مطمئناً بدون حضور تماشاچی و هوادار ورزشی هیچ لطفی ندارد. به همین دلیل امیدوارم که با کشف واکسن این بیماری، مشکل بزرگ و جدی ایجاد شده مرتفع شده و ما بتوانیم با حضور تماشاچی هدف‌گیری کنیم و در میدان مسابقه حاضر شویم.

صالحی امیری: نمی توانم حکومت نظامی اجرا کنم

سید رضا صالحی‌امیری در خصوص اتفاق‌های انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم مواردی را مطرح می‌کند و تأکید دارد که اختلاف‌های بین ورزشکاران جدی نیست: «من در هیچ انتخاباتی دخالت نکردم و در این مورد هم نداشتم. زهرا نعمتی دختر عزیز من است و من اطلاع نداشتم که کاندیدا می‌شود ولی وقتی وارد انتخابات می‌شود به دنبال جذب آرا می‌رود. من نمی‌توانم حکومت نظامی اجرا کنم. من معتقدم که این رقابت‌ها سازنده خواهد بود. ساعی قهرمانی بزرگ و مورداحترام من است. میراسماعیلی، عابدینی، نعمتی، عباسعلی، تفتیان و سایرین عزیز من هستند.»

اتحادیه جهانی کشتی مسابقات را تا 10آبان لغو کرد

جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به منظور بررسی شرایط و تصمیم گیری درخصوص رویداد‌های برنامه‌ریزی شده برای ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار شد.

کمیته اجرایی در این نشست با توجه به تحت کنترل نبودن شرایط همه گیری ویروس کرونا در شرایط فعلی و رشد فزاینده آن در بسیاری از کشور‌ها و قاره‌ها، تصمیم به لغو تمامی مسابقاتی که پیشتر برای ماه‌های سپتامبر و اکتبر ٢٠٢٠ برنامه ریزی شده بود از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا که مقرر بود ١٤ لغایت ٢٠ مهر سال ١٣٩٩به میزبانی لهستان و همچنین رقابت‌های قهرمانی جوانان اروپا که قرار بود از ٢٨ مهر لغایت ٤ آبان‌ماه در مقدونیه شمالی برگزار شود، گرفته است.

در این جلسه همچنین تاکید شد، اتحادیه جهانی کماکان بر شرایط قاره‌ها و کشور‌ها نظارت کامل داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری و لازم را اتخاذ کند.

این کمیته همچنین ظرف یک ماه آینده بار دیگر به منظور بررسی امکان برگزاری رقابت‌های جهانی که برای ماه پایانی سال ٢٠٢٠ (آذرماه) برنامه‌ریزی شده‌اند، تشکیل جلسه خواهد داد.

3 نمونه مثبت در جریان برگزاری 3 رویداد فرمول یک

پروفسور جرارد سیلانت پزشک فرمول یک از شمار کم مبتلایان به ویروس کرونا با آغاز مسابقات فرمول یک ابراز تعجب کرد.

از شروع مسابقات فرمول یک در اتریش و ادامه آن در مجارستان و انگلیس، هزاران تست کرونا از شرکت‌کنندگان گرفته شده اما تست 2 کارمند یک شرکت در مجارستان و سرجیو پرز راننده فرمول یک مثبت شده است. این 2 کارمند بلافاصله قرنطینه شدند.

اهدا کاپ قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز به پتروشیمی

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، کاپ قهرمانی و لوح تقدیر لیگ برتر با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون، داریوش ضرغام‌پور رییس کمیته مسابقات و مسعود محمدی نماینده باشگاه پتروشیمی بندرامام به این تیم اهدا شد.

مراسم اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر قرار بود با حضور سرمربیان و مسئولین تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

قرار است تیم‌ها با معرفی نماینده خود و با حضور در محل فدراسیون تنیس روی میز کاپ و جوایز خود را از مسئولین فدراسیون دریافت کنند.

رایزنی با استقلال و پرسپولیس برای تیمداری در بسکتبال

با اینکه هنوز تکلیف نحوه برگزاری و تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال برای فصل جدید مشخص نشده، رییس فدراسیون بسکتبال از رایزنی خود با باشگاههایی همچون استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان برای تیمداری در لیگ های برتر زنان و مردان خبر داده است.
رامین طباطبایی ضمن اعلام این موضوع گفت: اکثر تیم ها موافق برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز هستند. با این حال هنوز تصمیم نگرفتیم، اما در هر صورت راهکارهای مختلفی درنظر گرفتیم که حتی اگر کرونا مسابقات را متوقف کرد، بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.
رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص انصراف تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی به عنوان تیم های قدیمی لیگ برتر عنوان کرد: این دو باشگاه هنوز انصراف رسمی خود را به ما اعلام نکردند و احتمال دارد که در لیگ بعدی هم حاضر باشند.

بنی تمیم، مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی شد

به گفته پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی، حمید بی‌تمیم را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. پیش از این افشین ملایی این سمت را عهده دار بود که با برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان رییس این فدراسیون با رای اعضای مجمع انتخاب شد.

بنی تمیم در سال‌های گذشته، سابقه نایب رئیسی و سرپرستی فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال تنیس روی میز بسکتبال تیراندازی اتوموبیلرانی کشتی استقلال پرسپولیس رامین طباطبایی فرمول یک ویروس کرونا میلاد وزیری المپیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها تنیس روی میز بسکتبال تیراندازی اتوموبیلرانی کشتی استقلال پرسپولیس رامین طباطبایی فرمول یک ویروس کرونا میلاد وزیری المپیک تنیس روی میز میلاد وزیری ویروس کرونا لیگ برتر فرمول یک رقابت ها ورزش ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس