Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: ملی‌حفاری اهواز مهره‌های خیلی بهتری در مقایسه با تیم ما دارد بنابراین بازی سختی در اهواز داریم چون برای صعود به فینال محکوم به پیروزی هستیم. - اخبار ورزشی -

پریا چکانی در آستانه بازی برگشت مرحله نیمه نهایی برابر ملی‌حفاری اهواز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ابتدا قرار بود در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شرکت نکنیم چون باشگاه اینگونه خواسته بود، اما سازمان لیگ فوتسال مدیران ما را مجاب کردند که در مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تست دو نفر از بازیکنان‌مان در تست نخست کرونا مثبت شد که بلافاصله روز بعد تست دادند و خوشبختانه منفی شد. برای تست دوم که قبل از بازی برابر ملی‌حفاری اهواز بود لیست 18 نفر تیم ما منفی شد و به اهواز آمدیم تا با این تیم مسابقه دهیم.

سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به بازی سخت تیمش برابر ملی‌حفاری اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا بازی سختی برابر ملی‌حفاری اهواز خواهیم داشت، چون هر دو تیم یکسان هستند البته به جز در نظر گرفتن این نکته که ملی‌حفاری مهره‌های خیلی بهتری دارد آنها شش جلسه و ما چهار جلسه تمرین داشته‌ایم.

وی ادامه داد: مسابقه خیلی سختی داریم، چون در بازی رفت 4 بر 3 شکست خورده‌ایم و برای فینالیست شدن به پیروزی در این مسابقه نیاز داریم و مساوی هم برای تیم ما کافی نیست قطعا ملی‌حفاری برای صعود به فینال برابر تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند.

چکانی همچنین درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره مس رفسنجان و تمایل آنها به پیروزی سایپا و رقابت با این تیم در فینال دارند، گفت: شاید سایپا را رقیب آسان‌تری می‌بینند درحالیکه اینطور نیست.

مس رفسنجان فینالیست لیگ برتر فوتسال بانوان شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بیشتر بخوانید... توسلی: پاداش قهرمانی آسیا را دریافت نکرده‌ایم/ یک خَیِر به ملی‌پوش فوتسال بانوان هدیه داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توسلی: پاداش قهرمانی آسیا را دریافت نکرده‌ایم/ یک خَیِر به ملی‌پوش فوتسال بانوان هدیه داد واژه های کاربردی مرتبط فوتسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۴ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۵ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۶ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۷ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۸ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور اطری: دوست داریم لیگ برگزار شود/ به خاطر المپیک ناامید نمی‌شویم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود تحلیل رسانه‌های عبری از انفجار بیروت/ رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست پدیدار شد مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال برابر ملی حفاری اهواز فوتسال بانوان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی شامگاه شنبه در مراسم ترحیم همسر خود با اعلام این خبر، افزود: از آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه خواسته‌ام با سازمان لیگ هماهنگ بشوند و بازی‌های خانگی تراکتور را رایگان کنیم.

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور عنوان کرد: خدا را شکر امسال تیم خوبی بستیم و با قرارداد بلند مدت تا سال‌های بعد هم با این بازیکنان به میدان خواهیم رفت و مطمئن هستم با حمایت هواداران جایگاه بهتری کسب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه درست است در چند بازی امتیاز از دست دادیم که نباید این اتفاق می‌افتاد، اذعان داشت: سال بعد هم قوی‌تر از تیم حاضر، ظاهر خواهیم شد و جایگاه بهتری کسب خواهیم کرد.

زنوزی یادآور شد: پشت هر مرد موفقی یک خانم است که باعث موفق شدن یا نشدن وی خواهد شد.

کد خبر 6056789

دیگر خبرها

  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • مهره مخفی گلزنی استقلال برابر هوادار!
  • ذوب‌آهن به امید ترمیم آمار ضعیف برابر مس‌رفسنجان
  • تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است
  • بازی‌های تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • رقابت‌های فوتسال جام رمضان استان قم
  • رقابت های فوتسال جام رمضان استان قم
  • دربی سرکاری!
  • رسمی: اولین تیم سقوط کننده والیبال ایران مشخص شد
  • مس در لیگ برتر ماند/ سایپا به دسته یک سقوط کرد