Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@14:28:20 GMT

آیت‌الله سیستانی خواستار کمک به مردم لبنان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۵۵۵

آیت‌الله سیستانی خواستار کمک به مردم لبنان شد

آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق در بیانیه‌ای خواستار کمک به مردم لبنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق، امروز (پنجشنبه)، در بیانیه‌ای به انفجار بندر بیروت پرداخت و خواستار کمک به مردم لبنان شد.

  به گزارش خبرگزاری «یونیوز»، آیت‌الله سیستانی در بیانیه یادشده «از مؤمنان گرامی و تمام عاشقان کار خیر در جهان خواسته است که با مردم لبنان در این شرایط دشوار همدردی کنند و از طریق‌ راه‌های ممکن برای کاهش آثار این فاجعه بزرگ، به آنها کمک ارائه کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  منابع خبری عصر روز سه‌شنبه از وقوع یک انفجار مهیب در بندر بیروت خبر دادند که طبق جدیدترین آمار منتشر شده، شمار جان باختگان این انفجار به ۱۳۵ تن و تعداد مجروحان به حدود ۵ هزار نفر رسیده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم لبنان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی