Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید چوبینه‌ در مراسم، تودیع جباری و معارفه کریمه سارویی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت شهر سالم گفت: شایستگی کارکنان این شرکت در دوره کرونا بیش از همیشه بر همه مشخص شد.

وی با گرامی‌داشت یاد مهدی وریجی، مدیر سابق کلینیک منطقه ۲۱ و نخستین شهید مدافع سلامت شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما در شرکت شهر سالم هم فرهیخته هستند و هم از جان گذشته و ضمن اینکه جایگاهشان برای سیستم بسیار عزیز و پراهمیت است، جان خود را به خطر می‌اندازند تا کارکنان و بازنشستگان در سلامت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر سالم اضافه کرد: با وجود اینکه وظیفه ما صرفا خدمت به خانواده شهرداری تهران است، اما درهای درمانگاه‌های ما از روز نخستِ این بحران، به روی مراجعان مشکوک به کرونا باز بود. این در حالی است که در ابتدای پاندمی وحشت عمومی جامعه را فراگرفته بود و خیلی از مراکز خصوصی و دولتی از ورود بیماران مشکوک جلوگیری می‌کردند اما همکاران من به استقبال این گروه از مراجعان می‌رفتند.

وی افزود: تا کنون در  شیوع کرونا بیش از ۱۳هزار نفر از افراد مشکوک به کووید ۱۹ در کلینیک‌های شهرداری تهران پذیرش شده‌اند.
چوبینه گفت: بیش از ۶۰ درصد مدیران کلینیک‌های شرکت شهر سالم از زنان و بیش از ۴۰ درصد مدیران از خانواده ایثارگران هستند. به همین میزان هم مدیران زیر ۴۵ سال داریم. به این ترتیب، میزان مدیران جوان شرکت شهر سالم از همه بخش‌های شهرداری تهران بیشتر است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: کلینیک منطقه ۹ و ساختمان مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲ تهران در هفته‌های آتی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1418731

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری تهران ستاد ملی مقابله با کرونا داروی کرونا شهرداری تهران شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حکمی رضا محمدنژاد بیدخت را به‌ سمت سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

ایرنا در خبری نوشت: در متن حکم شهردار تهران خطاب به سرپرست جدید این شرکت آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب سرکار عالی، به‌ موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌ کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

پیش از این انتصاب، مسعود درستی تاکنون این مسوولیت را بر عهده داشت که او نیز از امروز و با حکم شهردار تهران به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد

علیرضا زاکانی در حکم خود خطاب به درستی آورده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به‌ موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌ کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885179

دیگر خبرها

  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول تهرانی‌ها و آغاز به کار کلینیک مشاوره در سال آینده
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • گازگرفتگی در خودرو جان همراهان بیمار را گرفت