Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@03:13:51 GMT

کشف ۷ موشک آماده شلیک در جنوب بغداد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۶۵۱

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی هفت موشک کاتیوشا را در منطقه الکراره در جنوب بغداد پیدا کردند و نیروها بر روی خنثی سازی این موشک‌ها کار می‌کنند.

در این بیانیه آمده است که مشخص شده، تعداد مجموع موشک‌ها هشت بود که فقط یک موشک از میان‌ آنها در بامداد روز چهارشنبه به سمت منطقه الخضراء در بغداد سقوط کرده بود که این اصابت، خسارت مادی یا تلفاتی به دنبال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیروهای امنیتی رسانه عراق نیروهای امنیتی موشک بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام: حوثی‌های یمن سه موشک بالستیک ضدکشتی شلیک کردند

 سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که شلیک این موشک‌ها ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه جمعه به وقت محلی صنعا پایتخت یمن انجام شد.

سنتکام افزود که نیرو‌های ائتلاف آمریکایی یا کشتی‌های تجاری زخمی یا خسارتی گزارش نکردند.

این در حالی است که شرکت امنیت دریایی انگلیس «آمبری» و شرکت «عملیات تجارت دریایی انگلیس» (UKMTO) جمعه شب از وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی بندر الحدیده یمن خبر دادند.آمبری اعلام کرد که یک کشتی در حدود ۸۰ مایل دریایی شمال غرب الحدیده هدف حمله قرار گرفت، اما UKMTO گزارش داد که این حمله در ۶۵ مایل دریایی غرب الحدیده رخ داد.

به نوشته رویترز، هنوز مشخص نیست که گزارش‌های این دو نهاد انگلیسی درباره یک حادثه امنیتی واحد بوده یا به حوادث جداگانه مربوط می‌شود.

نیرو‌های مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • کره شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • کره‌شمالی چند موشک بالستیک شلیک کرد
  • خوشامدگویی کره شمالی به بلینکن با شلیک چند موشک بالستیک
  • خوشامدگویی پیونگ‌یانگ به بلینکن با شلیک چندین موشک بالستیک
  • کره شمالی موشک بالستیک آزمایش کرد
  • کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
  • کتائب حزب‌الله عراق: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده می‌شود
  • کتائب حزب‌الله: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد
  • سنتکام: حوثی‌های یمن سه موشک بالستیک ضدکشتی شلیک کردند