Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با مضحک خواندن اقدام وزارت خارجه آمریکا در تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعات درباره دخالت در انتخابات، گفت: اکنون هر همسایه‌ ناراضی در ایالات متحده مدعی خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پیشنهاد جایزه 10 میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات درباره کسانی که گویا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت کرده‌اند را اقدامی مضحک ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد ماه)، "مایک پامپئو" وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که طبق برنامه پاداش برای عدالت، وزارت امور خارجه ایالات متحده مبلغ 10 میلیون دلار به کسانی پاداش خواهد داد که فرد یا افرادی که تحت "کنترل دولت‌های خارجی" در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌اند، را کشف یا شناسایی کنند.

زاخارووا در صفحه توئیتر خود با مضحک خواندن چنین اقدامی، به شوخی نوشت: «قرار است به هر نفر 10 میلیون دلار پاداش بدهند؟!! اکنون وب سایت وزارت امور خارجه آمریکا از اتهامات گسترده همسایگان نسبت به یکدیگر سقوط خواهد کرد.»

پیش از این، وزیر خارجه آمریکا هشدار داده بود که روسیه در صورت ادامه مداخله در روند انتخابات در ایالات متحده، پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

سی‌ان‌ان: پامپئو بدترین وزیر خارجه تاریخ آمریکا استپامپئو؛ تحریک احساسات جنگ سرد و تهدید صلح جهانیتلاش پامپئو برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه چین

مقامات آمریکایی مسکو را به دخالت در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متهم کرده‌اند. این در حالی است که تاکنون هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا پیدا و ارائه نشده است. مقامات فدراسیون روسیه بارها قاطعانه این اتهامات را رد کرده و آن را بی اساس دانسته‌اند.

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن واکنش روسیه به اتهام انگلیس درباره دخالت در انتخابات و دزدی اطلاعات واکسن کرونا مسکو: وزارت خارجه آمریکا سازمان دهنده اصلی اقدامات مخرب علیه روسیه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن واکنش روسیه به اتهام انگلیس درباره دخالت در انتخابات و دزدی اطلاعات واکسن کرونا مسکو: وزارت خارجه آمریکا سازمان دهنده اصلی اقدامات مخرب علیه روسیه است واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند ۸ لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه وزارت خارجه آمریکا انفجار بیروت علیه روسیه امور خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد