Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:38:42 GMT

پنج طرح پتروشیمی در لرستان اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۲۲۹

پنج طرح پتروشیمی در لرستان اجرایی می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری واحد کاتالیست پتروشمی خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور توسعه و ارتقای لرستان یک صدای وحدت و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت به سوی ارتقای فرهنگی وتوسعه و پیشرفت لرستان و از طرف مردم و مسولان به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت قابل توجهی در راستای سرمایه گذاری در حوزه نفت و فرآورده های نفتی است، ادامه داد: امید زیرساخت های لازم در این استان ایجاد شود و در جهت ارتقا و پیشبرد علمی و فرهنگی استان گام های بلندی برداشته شود.

برچسب‌ها پتروشیمی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پتروشیمی خرم آباد لرستان پتروشیمی خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان در سخنانی با بیان اینکه استان واحد است و همه شما نماینده دولت هستید و باید یک‌صدا از شما در بیاید و همه دستگاه‌های اجرایی با وحدت کار کنند، اظهار داشت: آحاد ارکان نظام در استان همه حکمرانی می‌کنیم تا مردم از خدمات این حکمرانی بهره‌مند شوند، تک‌صدایی نباید داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از چندصدایی هیچ‌کسی بهره نمی‌برد، افزود: وحدت خدمات نظام را بالا می‌برد و مردم را از شما راضی نگه می‌دارد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران نوکر مردم هستند، حق ندارند مردم را درب اتاق خود نگه دارید، گفت: عدالت و کرامت انسانی شعار همه دستگاه‌های اجرایی استان باید باشد.

شفقت با تأکید بر لزوم فراهم‌کردن مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف استان، تصریح کرد: برای مصوبات سفر رئیس‌جمهور باید هدف‌گذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که قبل از ماه محرم سفر دوم رئیس‌جمهور را به استان داشته باشیم، گفت: شرط این هم این است که مدیران مصوبات را پیش ببرند، من فقط نظارت می‌کنم، از الان تا روزی که هستم کار من فقط نظارت است.

استاندار لرستان، بیان داشت: من که نباید کار اجرایی کنم، کار من راهبردی، هدایت و نظارت است.

شفقت با تأکید بر اینکه از تورم نیروی انسانی در ستادهای مرکزی بپرهیزید، عنوان کرد: شهرستان‌ها و بخش‌ها باید فعال باشند و روند خدمت‌رسانی در آنها فعال باشد.

وی با تأکید بر لزوم وحدت وزارتی در استان، گفت: از پروژه‌هایی سفر که اعلام شده عملیاتی و تکمیل شده، باید از سوی معاونت عمرانی بازدید صورت گیرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه لرستان جوان‌ترین استان کشور است و باید طرح‌ها و پروژه‌های مهم در حوزه ورزش و جوانان در استان عملیاتی شود، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، دیگران، دولت و … را مقصر نکنیم، من مهمان شما هستم، آمده‌ام اینجا نوکری کنم، آنچه برای من مهم است این بوده که وقتی از این استان رفتم مردم از من راضی باشند.

کد خبر 6087629

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه