Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:00:36 GMT

تعویق دوباره مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ، این بار به بهانه کنکور

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۲۹۰

تعویق دوباره مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ، این بار به بهانه کنکور

‍‍‍‍‍‍

فدراسیون دوومیدانی از تعویق دوباره مسابقات جایزه بزرگ به دلیل حضور ورزشکاران در کنکور خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی که قرار بود طی روزهای 30 و 31 مرداد ماه مصادف با امتحانات کنکور سال جاری، در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود، به علت حضور تعداد زیادی از ورزشکاران فراخوانده شده به این مسابقات در کنکور به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون دوومیدانی روزهای 3 و 4 شهریور ماه را به عنوان تاریخ‌های جدید برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ ابتدا قرار بود روز 26 تیر (در بخش بانوان) و 27 تیر (در بخش آقایان) برگزار شود که به دلیل عدم ارائه تائیدیه پروتکل بهداشتی و با هدف حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران و به حداقل رساندن خطرات احتمالی و افزایش همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد. پس از این اتفاق، فدراسیون دوومیدانی در ابتدای جاری یعنی 12 مرداد اعلام کرد که مسابفات 30 و 31 همین ماه برگزار می‌شود که این رویداد یکبار دیگر به تعویق افتاد و زمان جدیدی برایش مشخص شد.

جایزه 1.4 میلیونی در انتظار نفرات نخست مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی بیشتر بخوانید... تصمیم شورای اتحادیه جهانی دوومیدانی درباره تحریم روسیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصمیم شورای اتحادیه جهانی دوومیدانی درباره تحریم روسیه واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۴ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۵ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۶ لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد ۷ میلان رسماً با دفاع راست لیون قرارداد بست ۸ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان مهمترین اخبار ورزشی اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!