Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:40:59 GMT

گل‌محمدی: زحمت زیادی برای این قهرمانی کشیدیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۴۳۰

گل‌محمدی: زحمت زیادی برای این قهرمانی کشیدیم

سرمربی پرسپولیس در آستانه جشن قهرمانی تیمش با حضور در نشست خبری درباره جدال با ذوب آهن به صحبت پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی فردا مقابل ذوب آهن قرار خواهد گرفت که قهرمانی این فصل این تیم مسجل شده و البته نگرانی بزرگ هواداران، کادرفنی و البته بازیکنان این تیم مربوط به احتمال محرومیت بابت مطالبات برانکو و دستیارانش است که قرار است رای آن به زودی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که یحیی گل محمدی نیز با حضور در نشست خبری به آن اشاره کرد.

 

سرمربی پرسپولیس در روزهای پر خبر باشگاهش، با حضور در نشست خبری سازمان لیگ درباره جدال با ذوب آهن و شرایط تیمش حرف‌هایش را اینچنین آغاز کرد: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنیم جا دارد بار دیگر پوکر قهرمانی را خدمت هواداران تبریک بگویم. خیلی ها برای آن تلاش کردند و مایه گذاشتند و از آنها تشکر می کنیم.

 

وی افزود: وقتی موفقیت و جامی به دست می‌آید همه در آن دخیل هستند و از خیلی ها باید تشکر کنیم. از بیرانوند، احمدزاده ماهینی و ربیع خواه و انصاری و آقای کالدرون که زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیدند و از پیشکسوتان که حمایت زیادی داشتند. دوست داشتیم پیشکسوتان در کنار ما بودند اما به خاطر بحث کرونا فکر کنم نمیتوانند. از مدیریت باشگاه جناب رسول پناه که باشگاه مشکلات زیادی داشت اما یک تنه تلاش کردند و خیلی از مشکلات را حل کردند و به همراه دیگر اعضای هیات مدیره؛ هرچند که این مشکلات بیشتر از قبل بود.

 

ادامه دارد...

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در بخش بانوان تیم ساره هژبر و فاطمه سرسنگی دو بر یک تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی را شکست دادند و قهرمان شدند.

نیکی ثابتی و نیکو شیرازی نیز در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری و شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست و مارال چریکی مقام سوم مشترک راکسب کردند.

تیم تنیس ساحلی فرهان اهرزاد و امیر علی بنده نژاد با نتایج هفت بر پنج و شش بر دو سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تیم ریاحی و ملک محمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های مهدی بازگیر و علی رییسی و شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی نیز سوم شدند.

اولین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است