Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:08:56 GMT

تحرک و پویایی لازمه توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۵۱۶

تحرک و پویایی لازمه توسعه است

حسین توکلی کحانی روز پنجشنبه در آیین معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، افزود: در این راستا از مهمترین اولویت های کاری معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری هم افزایی بین دستگاه های اجرایی به منظور برنامه ریزی برای اتمام طرح های درحال احداث در شهرستان تا پایان دولت است.  
وی  با بیان اینکه، تحرک و پویایی در حوزه عمرانی لازمه توسعه و آبادانی در شهرستان ری است اظهار داشت: فعالیت های عمرانی در این شهرستان بسیار گسترده و دارای تنوع مختلف در حوزه سرزمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: احیای بافت های فرسوده، محیط زیست، مشارکت مردم در کارهای عمرانی، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت بر دهیاری ها و شهرداریهای تابعه از دیگر اولویت های معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری است که بایستی نسبت به تحقق آن تلاش مضاعفی صورت گیرد.
به گفته توکلی، تامین زیرساخت های آب آشامیدنی روستاهای شهرستان ری از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است که با اجرای آن آب گوارای تهران به دورترین روستای شهرستان در بخش فشافویه کهریزک نیز انتقال داده خواهد شد و درحال حاضر پیگیر تخصیص آب هستیم.
این مسئول اضافه کرد: وزارت کشور وزارتخانه ای است که در بیشتر بخش های اداره کشور فعالیت دارد و موضوعات مرتبط با امور عمرانی و توسعه ای از مهمترین فعالیت های این وزارتخانه است که در آبادانی کشور و رضایت مردمی نقش بسزایی دارد.
وی یاد آور شد: پیش از انقلاب اسلامی شهرری تنها شهر در شهرستان با قدمت تاریخی و مذهبی بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی این شهرستان دارای ۶ شهر است که ضمن رعایت اصول شهرسازی نسبت به دوران قرار داشتن در حریم، منشأ خدمات ارزنده ای برای ساکنین شهرها هستند.

شهرستان ری با پنج بخش، ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب شهر تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت کشور توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت کشور توسعه روستایی شهرستان ری وزارت کشور توسعه روستایی امور عمرانی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر خارجهایران با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشور‌های آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعانه ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن