Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:14:09 GMT

شیراز| تلاش طاقت‌فرسای کارگران کوره‌های آجرپزی به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۵۵۸

شیراز| تلاش طاقت‌فرسای کارگران کوره‌های آجرپزی به روایت تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- کار در کوره‌های آجرپزی برای کسب رزق حلال از سخت‌ترین کارهاست؛ چراکه معمولاً کارگران به‌صورت خانوادگی در آن مشغول به کار هستند و کودکانه‌های فرزندان این کارگران نیز در سایه چنین مشاغل طاقت‌فرسایی رنگ می‌بازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، «روی سخت زندگی» شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان برای فعالیت و زندگی کارگران کوره‌های آجرپزی عنوان کرد؛ به ویژه در کوره‌هایی که به شکل سنتی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اطراف شیراز نیز از این کوره‌ها دیده می‌شود؛ کوره‌هایی که کارگران خانوادگی در آن مشغول به کار هستند و کودکانه‌های کودکان در سایه کار در کوره رنگ می‌بازد.

فعالیت در این کوره‌ها منحصر به فصل‌های گرم سال است و این، در کنار گرمای بیش از حد هوا سبب می‌شود که کوره‌پزان زندگی را همیشه در سختی و رنج سپری کنند. 

انتهای پیام/424/س

R7533/P/S6,61/CT8 بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم نتیجه داد؛ رزمایش مواسات و همدلی به کوره‌های آجرپزی گناباد رسید روزگار سخت کارگران کوره‌های آجرپزی گناباد/ ترک تحصیل فرزندان برای لقمه‌ای نان + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم نتیجه داد؛ رزمایش مواسات و همدلی به کوره‌های آجرپزی گناباد رسید روزگار سخت کارگران کوره‌های آجرپزی گناباد/ ترک تحصیل فرزندان برای لقمه‌ای نان + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۶ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم ‌‌دادگاه متهمان پرونده غله احتمالا علنی برگزار می‌شود / در مقابله با مفاسد اقتصادی دستگیری‌هایی از ‌منتسبین به مسئولان و افراد خاص داشته‌ایم خسارت ۵۰۰ میلیونی باران به اراضی شالیکاری رشت / ۲۵ درصد شالیزارها آسیب دیدند مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کارگران کوره های آجرپزی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت مقام کارگران، روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز جهانی «کار و کارگر» آمده است:

کارگران سرمایه‌های ارزشمندی هستند که شکوفایی، اقتدار و پیشبرد اهداف کشور به دستان توانمند آنان رقم می‌خورد و بی‌شک تلاش آنان برای سربلندی این سرزمین بزرگ، مایه مباهات است. 

بی‌تردید کارگران، سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور و سنگربانان رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند. رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به‌عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

دوازدهم اردیبهشت «روز جهانی کار و کارگر» فرصتی‌ست تا از تلاش بی‌شائبه و زحمات این سرمایه‌ ارزشمند قدردانی نمایم. بی‌شک بخش اعظمی از تحولات و توفیقات روز افزون کشور مدیون زحمات و تلاش‌های این کارکنان پر توان است. 

تلاش می‌کنیم، امسال که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» نامگذاری شده است، بیش از پیش قدردان تلاش‌های ارزشمند این عزیزان که با بازوی توانا و اندیشه خلاقشان چرخ‌های اقتصادی کشور را به گردش در می‌آورند، باشیم.

توفیقات روزافزون این فرزندان خدوم ایران اسلامی را از درگاه لایزال خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) همواره سرفراز بمانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد