Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:47:12 GMT

آزمون دستیاری تخصصی در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۷۱۹

آزمون دستیاری تخصصی در مشهد برگزار شد

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این آزمون هزار و ۲۱۶ داوطلب در دو دانشکده داروسازی و پزشکی با هم به رقابت می پردازند.
دکتر حسن قوامی افزود: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی شامل رعایت فاصله حدود دو متر در میان صندلی‌ها، تب سنجی، استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن دست‌ها در زمان ورود داوطلبان در دستور کار قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:  امسال به دلیل افزایش فاصله میان داوطلبان، این آزمون در دو دانشکده داروسازی و پزشکی برگزار شد.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: داوطلبانی که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ بودند نیز در فضایی کاملا جداگانه مستقر شدند.
قوامی همچنین از برگزاری آزمون دکترای تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هفته گذشته  با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.
به گفته وی، تمامی مراحل برگزاری آزمون دستیاری توسط بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه مورد پایش و ارزیابی مستمر قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با داشتن ۹ هزار دانشجو و افزون بر ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی هم اکنون به عنوان قطب علوم پزشکی شرق کشور مطرح است.

برچسب‌ها مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود