Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای خدماتی مدارس از اقشار مظلوم آموزش و پرورش هستند و باید وضعیت آن‌ها مشخص شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمد وحیدی در شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: نیروهای خرید خدماتی و خدماتی مشمول افزایش حقوق جدید نشدند و این ظلمی در حق این افراد زحمتکش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خوردآغاز فعالیت مدارس از نیمه شهریورماه 99 در قم/ والدین نباید نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود غافل شوندآغاز سال تحصیلی از 15 شهریور لزوما به معنای بازگشایی فیزیکی مدارس نیست

وی افزود: درباره این افراد دو مورد رعایت نشده است. اول عدم افزایش حقوق سنواتی طبق آن چیزی که برای سایر فرهنگیان اعمال شده و دوم عدم وجه به تاثیر تربیتی ارفراد است. سایر مزایای حقوقی این افراد نظیر حق لباس و مزایای خدماتی این افراد نیز از فیش های حقوقی کسر شده که برای جبران آن نیز اقدامی انجام نشده است.

نماینده مردم بجنورد و چهار شهرستان دیگر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع دیگری که در مورد نیروهای خدماتی مدارس صدق می‌کند عدم توجه به وضعیت ارتقای شغلی آنان بر اساس تحصیلات این افراد است.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای خدماتی در مدارس هستند که هم‌اکنون دارای تحصیلات عالیه شدند و با توجه به ارتقای تحصیلی باید ارتقای شغل داشته باشند که متاسفانه این موضوع در مورد این افراد لحاظ نمی‌شود و به این خاطر که در بدو استخدام به‌عنوان خدمتگزار مدارس استخدام شدند٬ با تحصیلات دانشگاهی بالا نیز باید در همان سمت باقی بمانند.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات بیشتر بخوانید... دریافت شهریه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی خلاف مقررات است؛ صدور احکام مدیران متخلف به زودی جزئیات بازگشایی مدارس استان کرمان اعلام شد؛ توزیع بسته‌های کمک آموزشی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دریافت شهریه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی خلاف مقررات است؛ صدور احکام مدیران متخلف به زودی جزئیات بازگشایی مدارس استان کرمان اعلام شد؛ توزیع بسته‌های کمک آموزشی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۶ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم ‌‌دادگاه متهمان پرونده غله احتمالا علنی برگزار می‌شود / در مقابله با مفاسد اقتصادی دستگیری‌هایی از ‌منتسبین به مسئولان و افراد خاص داشته‌ایم خسارت ۵۰۰ میلیونی باران به اراضی شالیکاری رشت / ۲۵ درصد شالیزارها آسیب دیدند مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش و تحقیقات نیروهای خدماتی ترین اخبار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟