Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@09:55:43 GMT

قراردادهای جدید نفتی در راه است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۷۹۲

ساعت 24- تکلیف ۱۳ بسته دیگر از طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با نهایی شدن فرآیند مناقصات و انتخاب پیمانکاران مشخص شده است و از این میان، قرارداد ۱۱ بسته طی روزهای آینده امضا می‌شود.

طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی جنوب کشور شامل ۲۷ بسته قراردادی است که با اتکا به توانمندی شرکت‌های داخلی و با هدف افزایش و نگهداشت حدود ۶۰۰ هزار بشکه در روز نفت خام، ایجاد اشتغال به‌ویژه در مناطقی که این پروژه‌ها اجرا می‌شوند، توانمندسازی پیمانکاران داخلی، تقویت ساخت داخل و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در گستره استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ایلام در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب در خصوص آخرین وضعیت این طرح، از امضای قرارداد ۱۱ بسته طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به این ترتیب، تعداد بسته‌های تعیین‌ تکلیف‌شده طرح ۲۸ مخزن به عدد ۱۹ خواهد رسید.

وی افزود: این ۱۱ بسته قراردادی شامل اهواز ۱۴، مارون ۳، ۶، ۱۴ و ۲۵، رامین، منصورآباد، سیاهمکان، زیلایی، چلینگر، گرنگان و بالارود است که شروع به کار آنها پس از امضای قراردادها ابلاغ خواهد شد؛ برای دو بسته دیگر شامل اهواز ۲۳۵ و پازنان نیز یک شرکت و یک کنسرسیوم آمادگی خود را برای اجرا و تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح اعلام کرده‌اند که بر اساس مقررات و پس از صدور مجوز از مراجع ذی‌صلاح، واگذاری بسته‌های قراردادی انجام خواهد شد.

محمدی با یادآوری اینکه پیش از این پیمانکاران ۶ بسته قراردادی شامل منصوری آسماری، رامشیر، گچساران خامی، لالی آسماری، کبود و نرگسی مشخص شده بود که عملیات اجرایی این قراردادها از ابتدای سال ۱۳۹۸ در جریان است، ادامه داد: از باقی بسته‌های قراردادی طرح توسعه ۲۸ مخزن، ۶ بسته شامل سولابدر، بینک، گلخاری، بی‌بی‌حکیمه، گچساران ۳۴ و لالی بنگستان در حال برگزاری فرآیند مناقصه است. مناقصه بسته گچساران ۱۲ نیز به‌زودی آغاز می‌شود و فرآیند گرفتن مصوبه شورای اقتصاد مربوط به بسته «قلعه نار» هم در حال طی شدن است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود