Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر آشنا مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

آشنا در این پیام آورده است: شما، چون آنان که زیر نور صحنه، از خود می‌گذرند تا به دیگری جان بخشند، قلم در دست می‌گیرید و آن‌چه را به رشته تحریر درمی‌آورید که به درستی‌اش ایمان دارید و چه‌چیز قابل تحسین‌تر از ایمان شما؟

اگر انگیزه‌های مالی مشوق بسیاری در انجام شغلی باشد، در خصوص شما چنین نیست زیرا مسیری که در آن قرار گرفته‌اید به هزار و یک علت که خود نیکوتر از من و ما می‌دانید، از پس تامین چنین انگیزه‌ای برنمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یام آورده است: پایداری‌تان در  این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین‌برانگیز است. امید که خستگی راه بر جان نازنین‌تان نماند و تنی که چشم و گوش و دهان و دستانش چنین عاشقانه در راه فراچشم آوردن ناراستی‌ها و نشان دادن راستی‌ها می‌کوشند در اوج سلامت به راه خود ادامه دهد. برقرار بمانید و روزتان مبارک.

یاد شهدای عرصه خبر ماندگار و گرامی

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت، به مناسبت روز خبرنگار پیام تقدیری را به پیشگاه اصحاب رسانه تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ‌نیلی در این پیام آورده است: «للحق»؛ ثبت صادقانۀ رویدادها در صفحات کاغذی قاب دوربین و یا در صفحات مجازی خبرگزاری‌ها، هنری است که اصحاب شریف و خانوادۀ بزرگ رسانه به زیور آن آراسته‌اند.

ظهور و بروزکلیۀ اقدامات متولیان و سیاست‌گذاران در همۀ عرصه‌ها و شئون جامعه به‌خصوص حوزۀ فرهنگ و هنر، پیوندی ناگسستنی با این جامعۀ فرهیخته دارد.

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در ادامه پیام یاداور شده است: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از طرف هنرمندان تئاتر مقاومت و به‌عنوان عضو کوچکی از خانوادۀ بزرگ تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید عرصۀ خبر و رسانه زنده‌یاد محمود صارمی، از اقدامات موثر و نتیجه‌بخش سردبیران، خبرنگاران، منتقدان، عکاسان و جمع فعالان گرانقدر و نجیب رسانه‌ای و خبری، تجلیل و تقدیر نمایم.

امیدوارم همواره در مسیر اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی ثابت‌قدم و پیشگام باشید.

برچسب‌ها روز خبرنگار تئاتر دفاع مقدس نمایش قادر آشنا اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار تئاتر دفاع مقدس نمایش قادر آشنا اداره کل هنرهای نمایشی روز خبرنگار تئاتر دفاع مقدس نمایش قادر آشنا اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران