Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو باز هم حاضر به گفتگو جهت حل مسالمت آمیز معضل کشمیر نشد و به بهانه اینکه کشمیر یک مساله داخلی است پیشنهاد چین را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم؛ دهلی نو باز هم حل مساله کشمیر از طریق مذاکره و گفتگو را رد کرده و آن را یک مساله داخلی توصیف کرد.

اندیا تودی نوشت؛ هند، کشمیر را یک مساله داخلی توصیف کرده و از چین خواست در امور داخلی هند دخالت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتمردان دهلی نو پیشنهاد چین مبنی بر حل مساله کشمیر با نظارت شورای امنیت سازمان ملل را نپذیرفتند.

هند تلاش چین برای حل مساله کشمیر زیر نظر سازمان ملل را دخالت در امور داخلی هند توصیف کرده و از مسئولین پکن خواست تلاش های خود را متوقف کنند.

چین در پاسخ به خواسته پاکستان مبنی بر مطرح شدن موضوع کشمیر در شورای امنیت سازمان ملل این مساله را با هند نیز در میان گذاشته بود.

با این حال پکن این موضوع را در شورای امنیت مطرح کرده است و لغو خودمختاری کشمیر که به صورت یک جانبه از سوی هند انجام شده سبب هراس مسئولین دهلی نو شده است.

گفتنی است هند وچین خود دچار نزاع مرزی هستند و پکن نیز مدعی مالکیت بر بخشی از منطقه کشمیر است.

دهلی نو و پکن اخیرا تنش های شدیدی داشتند و هنوز هم نظامیان دو کشور در مرزهای مشترک آماده پیکار هستند.

هند مدت ها است بخش وسیعی از کشمیر را اشغال کرده و علی رغم تعهدات رهبران این کشور از جمله گاندی و نهرو برای برگزاری یک همه پرسی شفاف و آزادانه در کشمیر حاضر به برگزاری این همه پرسی نشده است.

از یک سال پیش هند با لغو خودمختاری کشمیر تلاش برای اشغال این منطقه را جدی تر کرده و تنها طی همین مدت بیش از 250 کشمیری را کشته و 1350 نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

برگزاری برنامه همبستگی با مردم کشمیر در کنسولگری پاکستان در مشهد +تصاویرمصاحبه| نماینده کشمیر در شورای حقوق بشر سازمان ملل: مردم مسلمان کشمیر اشغال سرزمینشان را نمی‌پذیرندعملکرد رسانه ها و دستگاههای مربوطه درباره وقایع کشمیر قابل دفاع نیستدرخواست پاکستان از شورای امنیت برای تشکیل جلسه ویژه با موضوع کشمیر

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار"هند" کشمیر بیشتر بخوانید... درخواست پاکستان از شورای امنیت برای تشکیل جلسه ویژه با موضوع کشمیر اعتراض علیه لغو خودمختاری کشمیر در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود اعتراض سیاستمدار برجسته هندی به سیاست‌های دولت دهلی‌نو علیه مسلمانان کشمیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست پاکستان از شورای امنیت برای تشکیل جلسه ویژه با موضوع کشمیر اعتراض علیه لغو خودمختاری کشمیر در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود اعتراض سیاستمدار برجسته هندی به سیاست‌های دولت دهلی‌نو علیه مسلمانان کشمیر واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار"هند" کشمیر پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست ۸ شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار هند کشمیر اخبار پاکستان اخبار هند کشمیر لغو خودمختاری کشمیر انفجار بیروت مساله کشمیر موضوع کشمیر شورای امنیت سازمان ملل دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

تصاویر این ویدئو ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد


ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم) مین‌گذاری با خودروی بدون سرنشین اوکراینی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو