Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:30:57 GMT

واکنش جالب وزیر ورزش به بازداشت مدیر فاسد باشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۰۲۷

واکنش جالب وزیر ورزش به بازداشت مدیر فاسد باشگاهی

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به دستگیری یکی از مدیران پرسپولیس به اتهام فساد گفت: عوامل مختلف فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند و ما نیز محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده‌ایم و به زودی اخبار جدیدی از مبارزه با فساد مطرح می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر درباره اقدامات این وزارت در زمینه مبارزه با فساد اظهار داشت: خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران ما در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را شناسایی کردند. در این مسیر دلالان فوتبال و عوامل مختلف فساد در باشگاه‌ها، شناسایی شده‌اند. برخوردها شروع شده است.
وی افزود: البته طبیعی هم هست، وقتی می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات را به عنوان امین نظام و یک دستگاه مقتدر به صحنه می‌آوردیم، یکسری بترسند، جوسازی علیه ما کنند و اتهامات ناروا بزنند. البته این مسئله برای ما طبیعی است. متأسفانه برخی از رسانه‌ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری‌هایی دارند که به مرور شناسایی می‌شوند و برخوردها شروع شده است.

سلطانی‌فر عنوان کرد: مطمئناً در روزها و هفته های آینده، ما اخبار بیشتری از برخورد با مفسدین در عرصه ورزش و عوامل فساد مطرح خواهیم کرد و شما خواهد شنید. امیدوار هستیم که این حرکت بتواند باعث سالم سازی فضای ورزشی شود. اگرچه گفتم، جوسازی علیه ما و سایر مدیران وزارتخانه و افراد وابسته انجام می‌شود، اما باکی نداریم. محکم در این مسیر ایستاده‌ایم و با قوت و قدرت تا زمانی که هستیم، در زمینه مبارزه با فساد در ورزش تلاش می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت سلطانی فر وزیر ورزش فساد در فوتبال تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان بیروت مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت