Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت: با بهبود شرایط ناشی از بیماری کرونا، جشنواره خانوادگی ماهیگیری در سدهای استان را خواهیم داشت.

نریمان رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در شرایط فعلی باشگاه‌های زیرمجموعه هیأت همگانی با کمتر از ۱۵ درصد ظرفیت خود فعالیت کرده و مسائل بهداشتی، پروتکل‌های ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ساعات تمرین به خوبی رعایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که باشگاه های مجموعه ورزش‌های همگانی چه میزان از کرونا آسیب دیده اند، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا تمام جامعه را درگیر خود کرد است و تمامی مشاغل نیز در این شرایط متضرر، مربیان و باشگاه‌های ورزشی نیز از این موضوع مستثنا نبوده و ضرر فراوانی را متحمل شده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۵۰ رشته ورزشی زیرمجموعه ورزش‌های همگانی بوده و با توجه به آمار و ارقام موجود، ورزش‌های همگانی یکی از پرطرفدارترین هیأت‌های ورزشی در بین آقایان و بانوان است، مساله تناسب اندام و چربی‌سوزی که از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد جامعه بوده، یکی از محرک‌های جذب علاقمندان به رشته‌های هیأت ورزشی همگانی است.

وی با بیان این مطلب که پویش «آماده باش» به منظور تشویق مردم به ورزش از ۱۶ مرداد در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: با توجه به تصمیم‌گیری فدراسیون در قالب ۸۳ برنامه متنوع به صورت مجازی تا پایان شهریورماه به منظور کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از بیماری کرونا در قالب کارگاه‌های آموزشی مجازی و ویدیوهای آموزش تمرینات در منزل در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی دارای بیش از ۵۰ کمیته متنوع بوده و یکی از پرطرفدارترین رشته در بین آقایان و بخصوص بانوان است و علاقمندان به ورزش می‌توانند در قالب این کمیته ها فعالیت خود را دنبال کنند.

وی در پایان، گفت: برنامه جشنواره ماهیگیری از طرف هیأت ورزش‌های همگانی در سطح سدهای استان طراحی شده و در صورت بهبود شرایط جامع متاثر از شیوع ویروس منحوس کرونا، آن را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه جشنواره فضای مجازی بیماری هیأت ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد